Jak kogoś poznać przez Internet?

Wirtualne znajomości stały się coraz bardziej popularne. Jest to ciekawa alternatywa dla osób nieśmiałych, które na co dzień wstydziłyby się podejść do nieznajomego w celu nawiązania znajomości. Sposób jest łatwy i nie wymaga dużych umiejętności. Jak nawiązywać takie znajomości? Dowiesz się czytając ten artykuł.
Jak kogoś poznać przez Internet?
1

Czaty

Najłatwiejszym i najbardziej powszechnym sposobem na nawiązanie wirtualnych znajomości są tzw. czaty. Na takich czatach możemy wybrać sobie „pokój” w którym chcemy przebywać (np. pokój ze względu na miejsce zamieszkania, wiek, stan cywilny itd.) Takie czaty są dostępne głównie na portalach www.interia.pl, www.onet.pl, www.wp.pl Te czaty są dostępne bezpłatnie, ponadto dziecinnie proste w obsłudze. Aby rozmawiać na takim czacie musimy wybrać sobie odpowiedni login - coś w rodzaju wirtualnego imienia. Może to być nasze przezwisko, imię, kawałek imienia i nazwiska, tajemniczy szyfr - wszystko co nam przyjdzie do głowy. Musisz pamiętać, aby na takich czatach nie używać wulgarnych słów, ponieważ możesz zostać wyproszony.

2

Portale randkowe

Drugim sposobem na wirtualną znajomość są portale randkowe. Te niestety są w większości odpłatne (każdy portal ustala inną cenę). Za to na takich portalach możemy wypełnić test osobowościowy, który pomoże nam określić typ naszego charakteru. Taki test zawiera wiele pytań, niektóre mogą być nawet krępujące (nie musisz odpowiadać na wszystkie pytania). Po wypełnieniu otrzymasz listę partnerów, która mogłaby Cię zainteresować. Możesz napisać wiadomość do którego zechcesz. Nie zapominaj jednak aby na początek nie podawać zbyt wiele informacji o sobie takich jak miejsce zamieszkania (w postaci dokładnego adresu) czy wysokość zarobków. Takie informacje możesz podawać dopiero wtedy, gdy bliżej się poznacie. Dla lepszego kontaktu, w takim portalu możesz dodać swoje zdjęcie i oglądać zdjęcia innych.

3

Portale społecznościowe

Istnieje również wiele portali społecznościowych, które pomogą Ci znaleźć znajomego lub nawiązać nową znajomość. Dzięki zaawansowanej wyszukiwarce możesz określić swoje kryteria co do imienia, nazwiska, miejsca zamieszkania, wieku, itd. Takie portale nie są odpłatne i dodatkowo pozwalają na nieograniczony kontakt z Twoimi znajomymi. Najbardziej popularne polskie portale społecznościowe to www.nk.pl czy www.facebook.pl Możesz również zajrzeć na portal www.grono.net Wystarczy, że założysz konto i możesz się cieszyć nowymi znajomościami!

Udostępnij na FB
  • Komentarze Tipy.pl (5)

kawaler - 2016-04-15
tragedia, probowalem, i niestety ,na portalach nie odpisuja niewiem dlaczego, na czatach przypada 100 facetow na1 kobete zero szans.
otaku - 2016-02-16
Może ktoś lubi anime/mangę i chciałby się poznać...?
bubu100 - 2013-10-16
Są jeszcze fora, które umożliwiają dyskusję z osobami o podobnych zainteresowaniach i poglądach, więc to chyba jeden z lepszych sposobów na rozpoczęcie internetowej znajomości. W końcu łatwiej dogadać się z kimś, kto nadaje na tej samej fali. Zresztą znajomość można rozpocząć na prawie każdym portalu gdzie pojawia się możliwość komentowania i wymieniania się opiniami. Wystarczy tylko się przełamać i zacząć udzielać.
Ann39 - 2013-06-10
Jak się "ogarnę" i znajdę sobie pracę to wrócę do szukania.
dorisb - 2012-09-30
poznajmy się
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub