Jak zrobić niski wieniec na grób? strona 1 z 9

Proponowany tutaj wieniec jest niski, ale szeroki. Nadaje się więc na groby płaskie, niskie ponieważ nie będzie zasłaniać tablic z imionami i datami. Możesz go również postawić na większych grobach na górze, nad wejściem do grobu lub tuż przed nim, na dole. Preferowane kwiaty to kwiaty żywe, ale jeśli chcesz, aby Twój wieniec stał przez całą zimę zrób wieniec ze sztucznych kwiatów i liści.
Jak zrobić niski wieniec na grób?
Rzeczy, których potrzebujesz:
eukaliptus, orchidea, liście typu galax urceolata, róże, podstawka, gąbka florystyczna, sekator, mocna taśma, nożyczki, chamelaucium (waxflower).
Udostępnij na FB
1
niski wieniec na grób krok 1
Namocz gąbkę florystyczną wodą (jeśli robisz kompozycję ze sztucznych kwiatów, nie musisz nawadniać gąbki). Postaw namoczoną gąbkę na płaskiej podstawce.
2
niski wieniec na grób krok 2
Następnie owiń gąbkę i podstawkę taśmą klejącą przytwierdzając te dwie do siebie. Gąbka nie może spaść z podstawki. Owiń gąbkę nawet kilkakrotnie. Musi się trzymać.
3
niski wieniec na grób krok 3
Najpierw potrzebne będą liście eukaliptusa. Utnij niewysoki kawałek gałązki eukaliptusa i wbij go w środek gąbki na górze. Tym samym wyznaczysz sobie wysokość wieńca.
4
niski wieniec na grób krok 4
Potem utnij trochę dłuższy kawałek gałązki eukaliptusa i wbij go z boku gąbki jak widać na zdjęciu obok. Wyznacz sobie jak długi będzie Twój wieniec.
5
niski wieniec na grób krok 5
Tej samej długości kawałek wbij po drugiej stronie gąbki.
6
niski wieniec na grób krok 6
Gałązki eukaliptusa o długości zbliżonej do długości tej na górze zacznij wbijać też bo dłuższych bokach gąbki. Chcemy uzyskać owalny kształt wieńca, więc miej to na uwadze. Długość gałązek musi być zróżnicowana w stosunku do tego gdzie te gałązki wbijamy, aby uzyskać pożądany kształt. To samo zrób z drugiej strony.
7
niski wieniec na grób krok 7
Następnie tnij i wbijaj w gąbkę kolejne gałązki wokoło gąbki, a powoli wyłoni Ci się nadany przez eukaliptusa kształt wieńca.
8
niski wieniec na grób krok 8
Do wbitych gałązek eukaliptusa dodaj liście galax urceolata. Wbijaj je tak, aby zasłoniły podstawkę i gąbkę oraz zasłoniły duże luki między gałązkami eukaliptusa. Pamiętaj, że przede wszystkim powinny ładnie wyglądać i zdobić wieniec.
9
niski wieniec na grób krok 9
A tak wygląda wieniec z gałązkami eukaliptusa i liśćmi galax urceolata.
10
niski wieniec na grób krok 10
Czas na kwiaty. Dodamy długie gałązki orchidei, aby ładnie pokryły nasz wieniec. Dzięki temu, ze są długie niejako położą się na liściach lu będą z nich wychodzić dając ciekawy efekt.
11
niski wieniec na grób krok 11
Wbij pierwszą gałązkę orchidei nisko w gąbkę, aby wychodziła z liści.
12
niski wieniec na grób krok 12
Po przeciwległej stronie wbij drugą gałązkę orchidei wyznaczając ostateczną długość wieńca.
13
niski wieniec na grób krok 13
Wbij gałązki orchidei również na górze i bokach wieńca. Następnie już na samej górnej części wbij róże. Ważne, aby orchidee i róże były dobrane kolorystycznie.
14
niski wieniec na grób krok 14
Utnij gałązki waxflower, zbierz kilka razem i wbij w wieniec. Dodaj do wieńca kilkanaście taki przygotowanych małych skupisk tych kwiatów, aby złagodzić wygląd wieńca.
15
niski wieniec na grób krok 15
A oto gotowy wieniec.
  • Komentarze Tipy.pl (1)

niki - 2015-10-22
szkoda, że filmiku nie ma
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub