Jak zrobić kulę dekoracyjną z szyszek? strona 1 z 7

Kule dekoracyjne ze styropianu wdarły się szturmem do dekoracji naszych domów. I dobrze. Dają nam bowiem niezliczony ogrom możliwości. Możesz zrobić z nich co tylko chcesz. I w zależności od pory roku, od świąt, które się zbliżają możesz je zamienić w piękną kulę kwiatów, kurczaczków czy zrobić z niej ozdobę choinkową. Możesz też swoją kulę ozdobić szyszkami. Świetny pomysł na dekorację jesienną oraz bożonarodzeniową. Przekonaj się sama.
Jak zrobić kulę dekoracyjną z szyszek?
Rzeczy, których potrzebujesz:
kula styropianowa, jednakowej wielkości niewielkie szyszki, czarny worek na śmieci, gumka recepturka, klej w pistolecie, biała farba w sprayu.
Udostępnij na FB
1
Kula dekoracyjna z szyszek krok 1
Kulę styropianową włóż do worka na śmieci, dokładnie i ciasno ją nim owiń. Zawiąż mocno worek gumką recepturką. Obetnij zbędny worek. Dzięki temu biały styropian nie będzie łypał spod szyszek, a i same szyszki będą się trzymać kuli lepiej.
2
Kula dekoracyjna z szyszek krok 2
Nałóż klej w miejscu, gdzie związany został worek za pomocą gumki. To dodatkowo wzmocni wiązanie.
3
Kula dekoracyjna z szyszek krok 3
Jeśli niektóre szyszki są za duże dopasuj je wielkością do takiej, jaką chcesz mieć.
4
Kula dekoracyjna z szyszek krok 4
Następnie powoli, jedna po drugiej zacznij przyklejać szyszki do kuli. Rób to dość ciasno. W ten sposób oklej całą kulę szyszkami. Pozostaw, aby klej wysechł.
5
Kula dekoracyjna z szyszek krok 6
Następnie spryskaj szyszki białą farbą w sprayu. Rób to delikatnie, nie przesadź. Szyszki nie mają być białe, ale oprószone, jakby śniegiem. Pozostaw kulę, aby farba wyschła.
6
Kula dekoracyjna z szyszek krok 7
Gotową kulę włóż do przygotowanej, dekoracyjnej doniczki. Ale możesz ją włożyć też i do szklanych słoi lub po prostu położyć na kloszu.
  • Komentarze Tipy.pl (2)

Silminyel - 2013-01-17
Takie kule są świetnym pomysłem dla osób, które prowadzą własny sklepik i pragną go ozdobić na zimę, by zwrócić uwagę klientów. Kule świetnie wyglądałyby zawieszone na ładnym sznureczku pod sufitem. Widziałam kiedyś podobną instrukcję, tylko z zastosowaniem czapeczek żołędzi. Kosztuje to więcej pracy, bo czapeczki są mniejsze, ale efekt jest świetny.
lori66534 - 2012-12-19
Robiłam podobne kule i na prawdę są śliczne, gratulacje pomysłu i wykonania!
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub