Jak zrobić pingwina z żarówki na choinkę? strona 1 z 7

Jeśli chcesz w tym roku wykonać ozdoby na choinkę z żarówek, najwyższa pora, by zacząć je zbierać. Czasu niewiele, a żarówki nie palą się codziennie. Zrobione z nich ozdoby wyglądają naprawdę niesamowicie. Bardzo łatwe do zrobienia są na przykład urocze pingwiny. Tylko zobacz.
Jak zrobić pingwina z żarówki na choinkę?
Rzeczy, których potrzebujesz:
zwykłe żarówki, farby akrylowe: czarna, biała (lub farby do malowania po szkle), niebieski i czerwony (pomarańczowy) marker / flamaster, pędzelek, sznureczek / wstążeczka, klej w pistolecie (do kupienia tutaj), nożyczki, skarpetki dla niemowląt.
Udostępnij na FB
1
Pingwiny z żarówki krok 2
Umyj wszystkie żarówki. Powinny być czyste, odtłuszczone. Pozostaw je do wyschnięcia lub wytrzyj je do sucha.

Każdą żarówkę pomaluj na czarno. Pozostaw, aby farba dobrze wyschła.
2
Pingwiny z żarówki krok 3
Gdy żarówki będą już suche zmień farbę na białą. Delikatnie namaluj każdej żarówce biały brzuszek pingwinka. Taki wygięty, jak widać na zdjęciach obok. Pozostaw żarówki do wyschnięcia. W razie potrzeby nałóż drugą warstwę farby.
3
Pingwiny z żarówki krok 4
Na suchych żarówkach (sucha farba) pomaluj markerami (lub farbami) oczy, noski, buzie i / lub policzki pingwinków. Niech będą radosne.
4
Pingwiny z żarówki krok 5
Do gwintów żarówek za pomocą gorącego kleju w pistolecie przyklej pętelki ze sznureczków lub wstążeczek, aby było za co powiesić pingwinki na choince.
5
Pingwiny z żarówki krok 6
Odetnij ze skarpetek dla niemowląt tą część na palce. Skarpetkę przełóż przez sznureczek i załóż na żarówkę. Będzie to czapeczka pingwina. Przewiąż ją na górze ozdobnym sznureczkiem.
6
Pingwiny z żarówki krok 7
Pingwiny są gotowe by pięknie udekorować choinkę.
  • Komentarze Tipy.pl (1)

RudolfCzekającyNaSkarpetki - 2015-12-15
W międzyczasie, jeśli nie ma się skarpetek niemowlecych to można z męża jele... (tfu - renifera) zrobić. I wtedy wszystkie materiały się znajdą.
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub