Jak zrobić wieniec świąteczny z płatkami śniegu? strona 1 z 5

Wieniec świąteczny w wersji zimowej. Ozdobiony płatkami śniegu będzie wyglądał równie atrakcyjnie, co tradycyjne, świerkowe wieńce. Jeśli dodatkowo zdecydujesz się na białą dekorację choinki, całe twoje mieszkanie będzie wyglądać jak przyprószone śniegiem. Dobrze to rozważ, ponieważ może to być jedyna okazja na śnieg w te święta.
Jak zrobić wieniec świąteczny z płatkami śniegu?
Rzeczy, których potrzebujesz:
gruby biały filc lub biała pianka dekoracyjna (do kupienia tutaj), koło z gąbki lub styropianowa baza pod wieniec (do kupienia tutaj), biały materiał (może być materiałowa wstążka) do owinięcia wieńca, klej hobbystyczny, brokat, sztuczny śnieg (opcjonalnie)
Udostępnij na FB
1
szablon śnieżynki nr 1
Pobierz dostępne w tym i kolejnych krokach szablony. Wydrukuj je i odrysuj na grubym filcu lub piance dekoracyjnej. Możesz również wykonać część śnieżynek z filcu, a część z pianki. Wytnij wszystkie elementy. Nie podaje tutaj ilu śnieżynek będziesz potrzebować, ponieważ zależy to od średnicy wieńca.
2
szablon śnieżynki nr 2
Wieniec owiń białym materiałem lub wstążką. Zrób to dokładnie, żeby w żadnym miejscu nie był widoczny podkład. Zabezpiecz wstążkę klejem.
3
szablon śnieżynki nr 3
Dookoła wieńca przyklej śnieżynki wycięte za pomocą szablonu nr 3. Dobrze byłoby, gdyby były one wykonane z białej pianki dekoracyjnej. Posłuż się klejem hobbystycznym. Jeśli chcesz, możesz również zamocować śnieżynki szpilkami.
4
wieniec zimowy
Na pierwszej warstwie śnieżynek naklej śnieżynki wycięte z szablonów 1 i 2. Te mogą być zrobione z białego filcu. Możesz przyklejać je na zmianę lub w dowolnej wybranej przez siebie kolejności. Dla uzyskania trójwymiarowego efektu, możesz pod każdą śnieżynką przykleić wycięte z pianki kółeczko. Sprawi ono, że śnieżynki będą odstawać ponad powierzchnię wieńca. Na koniec spryskaj wieniec śniegiem w sprayu lub udekoruj srebrnym brokatem.
  • Komentarze Tipy.pl (1)

emo - 2011-12-19
dzieki zajebisty wieniec
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub