Jak zrobić kartkę walentynkową z serduszkiem 3D? strona 1 z 7

Kartki 3D robią wrażenie. Obecnie w sumie wszystko w 3D jest modne i w cenie, dlaczego więc nie zrobić walentynkowej kartki 3D? Nie ma dużo pracy, a efekt jest powalający. Zrób proponowaną tutaj kartkę. Serduszko dzięki odpowiedniemu cięciu będzie wyglądało jakby było zrobione z nie do końca poukładanych pikseli, ale dzięki temu właśnie jest ono wyjątkowe.
Jak zrobić kartkę walentynkową z serduszkiem 3D?
Rzeczy, których potrzebujesz:
kolorowy karton (do kupienia tutaj), drukarka, nożyk do cięcia (do kupienia tutaj), nożyczki, klej lub taśma dwustronna (do kupienia tutaj), taśma klejąca.
Udostępnij na FB
1
Kartka z serduszkiem 3d krok 1
Pobierz dostępny tutaj szablon na kartkę 3D. Odpowiednio go powiększ i wydrukuj.
2
Kartka z serduszkiem 3d krok 2
Najlepiej jeśli wydrukujesz kartkę od razu na kartce z bloku technicznego w wybranym kolorze.
3
Kartka z serduszkiem 3d krok 3
Chwyć za nożyk do cięcia papieru. Ostrożnie musisz teraz ponacinać zaznaczone linie.
4
Kartka z serduszkiem 3d krok 4
Jak ciąć? Popatrz na schemat. Nacinaj linie zaznaczone na żółto. Linie szare powinny zostać nienacięte.
5
Kartka z serduszkiem 3d krok 5
Żeby było Ci łatwiej możesz przykleić sobie kartkę do podłoża taśmą jak widać na zdjęciu obok. Gdy już zrobisz wszystkie nacięcia podnieś górę kartki i zrób zagięcia wzdłuż linii szarych, zaznaczonych na schemacie w kroku poprzednim.
6
Kartka z serduszkiem 3d krok 6
Gdy odpowiednio zagniesz kartkę i podniesiesz jej górną część Twoim oczom powinno okazać się serduszko.
7
Kartka z serduszkiem 3d krok 7
Spróbuj zamknąć ostrożnie kartkę.
8
Kartka z serduszkiem 3d krok 8
Z kartki w innym kolorze wytnij o ok. 5 mm większy prostokąt od tego, z serduszkiem i podłóż go pod spód. Sklej obie kartki brzegami i na miejscach styku ze sobą.
9
Kartka z serduszkiem 3d krok 9
Pobierz szablon na kopertę dla swojego serduszka. Powiększ go adekwatnie do powiększanego wcześniej szablonu kartki i wydrukuj. Następnie wytnij wzdłuż linii ciągłych.
10
Kartka z serduszkiem 3d krok 10
Złóż kopertę wzdłuż przerywanych linii. W środku umieść kwadratowe konfetti. W końcu serduszko wygląda jak otoczone pikselami. Kwadratowe konfetti da wrażenie oderwanych pikseli.
11
Kartka z serduszkiem 3d krok 11
Do koperty włóż przygotowaną kartkę i zaklej kopertę taśmą ozdobną lub klejem. Jak wolisz. Podaruj swojej sympatii.
  • Komentarze Tipy.pl (9)

Karolina - 2016-12-19
chyba nie da się pobrać ale można samemu narysować... Jestem w czasie robienia (:
daria - 2016-02-15
Gdzie pobrać ten szablon tego serca?
Macc - 2016-02-11
Właśnie gdzie to pobrać?
Kajka - 2015-05-07
Śliczności, chcę zrobić na urodziny wnuczki ale nie potrafię pobrać szablonu. Pomocy!
Bibo - 2015-03-04
Zrobiłam . Wyszło pięknie.
bik - 2015-03-02
Ja też nie wiem, jak pobrać? Czy możecie pomóc?
mukla - 2015-02-13
Właśnie skończyłam. Wyszła cudna.
lol - 2014-12-31
Gdzie to pobrać ;( ?????
niahaah - 2012-02-14
rewelacja! czemu nikt sie tym nie zachwyca :D?
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub