Jak zrobić wzór arbuza na paznokciach? strona 1 z 6

Jeśli szukasz świetnego sposobu, aby odnowić swój styl, wypróbuj wzór arbuza na paznokciach, ponieważ ten nowoczesny i wesoły manicure sprawi, że Twoje paznokcie będą wyglądać uroczo i stylowo. Dowiedz się, jak krok po kroku stworzyć ten wspaniały wzór na swoich paznokciach.
Jak zrobić wzór arbuza na paznokciach?
Rzeczy, których potrzebujesz:
będziesz potrzebować czterech kolorów lakieru do paznokci: jeden różowy, jeden zielony, jeden biały i jeden czarny
Udostępnij na FB
1
przygotowywanie paznokci do malowania
Upewnij się, że przypiłowałaś paznokcie w pożądany kształt, aby umożliwić im otrzymanie wspaniałej i jednolitej długości. Owalne paznokcie wyglądają najlepiej przy tego typu manicure, ale ten sposób malowania paznokci może być z powodzeniem stosowany przy wszystkich kształtach paznokci, od okrągłych po kwadratowe.

Odepchnij skórki za pomocą szpatułki, gdyż dzięki temu Twoje paznokcie będą wyglądać absolutnie niesamowicie. Jeżeli chcesz możesz również użyć delikatnego peelingu do skórek przy paznokciach, aby uzyskać nieskazitelny wygląd paznokci.
2
Paznokcie - arbuz 5
Upewnij się, że nie ma śladów po starym lakierze na twoich paznokciach i pomaluj paznokcie palca wskazującego, środkowego i małego, używając różowego lakieru do paznokci. Pozostałe dwa palce, czyli odpowiednio kciuk i palec serdeczny należy pomalować zielonym lakierem do paznokci.
3
Paznokcie - arbuz 6
Korzystając z zielonego lakieru do paznokci zaznacz cienką linię na końcówkach paznokci pomalowanych różowym kolorem, tak jak w przypadku wykonywania francuskiego manicure.
4
Paznokcie - arbuz 7
Pozwól lakierowi do paznokci wyschnąć i za pomocą białego matowego lakieru do paznokci z cienkim aplikatorem, poprowadź po dwukolorowych paznokciach linię w miejscu przejścia, gdzie kolor zielony spotyka się z kolorem różowym. Poprowadź kilka pionowych linii przez paznokcie w kolorze zielonym, aby nadać im wygląd skóry arbuza.
5
Paznokcie - arbuz
Następnie, za pomocą czarnego lakieru do paznokci namaluj małe kropeczki na paznokciach pomalowanych różowym lakierem, będą one symbolizować pestki arbuza.
Pozwól lakierowi do paznokci całkowicie wyschnąć i nałóż ostatnią bezbarwną warstwę dla lepszej ochrony i w celu nadania połysku. 
  • Komentarze Tipy.pl (2)

Saly H - 2015-04-28
Ciekawy wzór :) Jestem pod rażeniem, tylko teraz się zastanawiam jak do tego arbuza włączyć jeszcze &
Love K.♥ - 2013-05-13
to proste . !
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub