Jak zrobić kurczaczka wielkanocnego z filcu? strona 1 z 8

Jakaż inna dekoracja bardziej kojarzy się z Wielkanocą niż pisanki i kurczaczki? Jako, że pisanki są łatwe do zrobienia, proponuję zrobić do nich kurczaki. Te na drucianych nóżkach są bardzo wdzięczne ponieważ możesz nimi manipulować i ustawiać w różnych pozycjach. To świetna zabawa nie tylko dla Ciebie, ale i dla dzieci.
Jak zrobić kurczaczka wielkanocnego z filcu?
Rzeczy, których potrzebujesz:
szablon, żółty i pomarańczowy filc (do kupienia tutaj), wata, czarny drucik, żółta mulina, igła, nożyczki, kombinerki, szczypce (do kupienia tutaj), drukarka.
Udostępnij na FB
1
Kurczaczek z filcu krok 1
Pobierz dostępny tutaj szablon, powiększ go odpowiednio według uznania i wydrukuj. Następnie wytnij.
2
Kurczaczek z filcu krok 4
Przyłóż dwa największe elementy z wyciętych szablonów do żółtego filcu i wytnij z niego jak napisano na szablonach dwa elementy na ciało kurczaczka i jeden na brzuch. Z żółtego filcu wytnij również dwa elementy na skrzydła. Ostatni, trójkątny element na dziób wytnij z pomarańczowego filcu.

Złącz ze sobą dwa wycięte elementy a ciało kurczaka, włóż między nie z przodu dzióbek. Nawlecz nitkę na igłę i zacznij zszywać elementy ze sobą. Kontynuuj zszywanie całego grzbietu kurczaczka.
3
Kurczaczek z filcu krok 6
Następnie zatrzymaj się pod ogonem i przyłóż od dołu brzuszek kurczaczka rozchylając nieco jego zszywane boki.
4
Kurczaczek z filcu krok 7
Przyszyj brzuszek z jednej strony i przygotuj sobie wypełnienie.
5
Kurczaczek z filcu krok 8
Wypełnij kurczaczka dokładnie i zaszyj go do końca.
6
Kurczaczek z filcu krok 9
Następnie po bokach przyszyj skrzydełka. Ale tylko ich przednią stronę, niech tył skrzydełek będzie lekko oderwany od kurczaka.
7
Kurczaczek z filcu krok 10
Zmień nitkę na czarną, zawiąż na końcu supełek i przebij się przez głowę kurczaka, aby wyszyć oczka.
8
Kurczaczek z filcu krok 11
Pamiętaj, aby oczka zrobić z obu stron. Na tym etapie kurczaczek powinien wyglądać jak na zdjęciu obok. Możesz już zakończyć swoją pracę, lub zrobić jeszcze nóżki kurczaczkowi.
9
Kurczaczek z filcu krok 13
Utnij około 30 centymetrów drucika. Może być mniej, w zależności od tego, jak długie chcesz zrobić kurczakowi nogi.

Jeden koniec drucika wygnij za pomocą szczypiec w łapkę kury. Zrób trzy pazury z przodu i jeden z tyłu, do podtrzymania równowagi.
10
Kurczaczek z filcu krok 14
Przełóż drut przez kurczaczka niezagiętym końcem jak pokazuje zdjęcie. Drucik idealnie wejdzie między szwy. Wygnij drucik i zrób z drugiej strony łapkę kurczaczka. Obetnij zbędny drucik.
11
Kurczaczek z filcu krok 15
Kurczaczek gotowy. Jeśli dzięki drucianym nóżkom możesz aranżować różne pozy kurczaka. Twój kurczaczek może na przykład dziobać spokojnie ziarno.
12
Kurczaczek z filcu krok 16
Może sobie jeździć jak na łyżwach.
13
Kurczaczek z filcu krok 17
Możesz go posadzić na gałązce.
14
Kurczaczek z filcu krok 18
A cała gromadka kurczaczków może zatańczyć tylko dla Ciebie.
  • Komentarze Tipy.pl (1)

ania - 2012-04-30
ostatni podpis najlepszy. ;P
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub