Jak naturalnie leczyć owrzodzenia i żylaki podudzi?

Poniższa metoda przynosi dobre rezultaty w przypadku ostatecznego wyleczenia lekkich i średnio zaawansowanych owrzodzeń podudzi. Należy jednak się liczyć z chwilowym pogorszeniem (zaczerwienieniem i chwilowym powstaniem przetok przez które będzie się sączyć ropa).
1
Wkładkę higieniczną lub podpaskę należy namoczyć w occie jabłkowym a następnie przykleić ją do chorobowo zmienionego miejsca za pomocą dwóch plastrów. Aby wkładka się dobrze trzymała w miejscu należy nogę owinąć lekko bandażem. Wkładka higieniczna / podpaska powinna być najzwyklejsza, taka, która nie utrzymuje całej wilgoci wewnątrz. Wkładkę nasączoną octem należy zdjąć na następny dzień rano. Zabieg wykonuje się aż do całkowitego wyleczenia owrzodzenia lub żylaka.
2
Na dzień można smarować suchą skórę wokół owrzodzenia maścią ochronną z witaminą A.
3
Powyższą metodę można stosować nie tylko na owrzodzenia ale również na bolące żylaki gdyż ocet powoduje zlikwidowanie stanów zapalnych i bólów. Jednak należy pamiętać, że również w tym przypadku może nastąpić chwilowe pogorszenie i powstanie przejściowych przetok. Gdy tak się stanie, należy przerwać kurację a następnie ją znów wdrożyć aż wszystko się ładnie wygoi.
Udostępnij na FB
Przeczytaj teraz: Jak dbać o nogi?
  • Komentarze Tipy.pl (1)

zylakiprzeciwdzialaj - 2013-09-13
Myślę, że na owrzodzenia najlepszym mimo wszystko "lekarstwem" będzie wizyta u lekarza, np. flebologa oraz badanie USG Doppler. Owrzodzenie jest już dość poważanym stanem, którego nie można bagatelizować.
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub