Jak zawiąząć kokardę ze wstążki na pudełku? strona 1 z 6

Mówi się, żeby nie oceniać książki po okładce. Nie powinno się więc oceniać prezentu po opakowaniu. Ale czyż nie przyjemniej byłoby podarować komuś prezent zapakowany nawet w najzwyklejsze pudełko, ale przewiązane efektowną, materiałową kokardą? Na przykład taką jak widać na zdjęciu obok? Poniżej zdradzę ci sekret wiązania takich kokard. Pamiętaj, że podstawą jest dobrej jakości wstążka. Koniecznie materiałowa, najlepiej dwustronna, wykonana z satyny. Przy takiej wstążce nie musisz się przejmować tym, która jej strona jest dobra, a która zła. Na standardowej wielkości pudełko będziesz potrzebować około metra takiej wstążki.
Jak zawiąząć kokardę ze wstążki na pudełku?
Udostępnij na FB
1
kokarda ze wstążki - krok 1
Owiń pudełko wstążką w tradycyjny sposób, najpierw wzdłuż, później w poprzek. W zależności od tego, jak gruba jest wstążka, zwiąż ją na środku jeden lub dwa razy.
2
kokarda ze wstążki - krok 2
Zwiąż dwa końce wstążki w tradycyjną kokardę, tak jak wiązałabyś sznurówki.
3
kokarda ze wstążki - krok 3
Wygładź węzeł i popraw pętelki kokardy tak, by miały ten sam rozmiar. Po obu stronach kokardy zostaw długie końce.
4
kokarda ze wstążki - krok 4
A teraz najważniejszy krok. Weź w dłonie końce kokardy i zawiń je pod spód w kierunku jej środka. Przyklej je odrobiną kleju w miejscach, które pokazują palce na zdjęciu obok.
5
kokarda ze wstążki - krok 5
Oba końce utnij pod kątem. Oto profesjonalnie wyglądająca kokarda. Przy tak zapakowanym prezencie przestaje mieć znaczenie to, co jest w środku.
  • Komentarze Tipy.pl (0)

E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub