Jak zrobić kocie oczy eyelinerem? strona 1 z 5

Makijaż kocie oczy jest bardzo seksowny, zmysłowy i bardzo kobiecy. Ta tradycyjna kreska świetnie pasuje zarówno do oczu dużych jak i małych. Nie jest trudna w wykonaniu i nie powinnaś mieć z nią większych problemów. Jeśli nie wyjdzie ci od razu, wystarczy poćwiczyć. Taki makijaż z pewnością przyciągnie męskie spojrzenia. Poniżej znajdziecie szczegółowe wskazówki, które pomogą wam w wykonaniu tego niesamowitego makijażu. Powodzenia!
Jak zrobić kocie oczy eyelinerem?
Rzeczy, których potrzebujesz:
eyeliner, zalotka, tusz do rzęs
Udostępnij na FB
1
Makijaż kocie oko krok 1
Przymknij oko i naciągnij palcem powiekę. Zrób kreskę wzdłuż górnej granicy rzęs. Kreska ta powinna być cieńsza w wewnętrznym kąciku oka i coraz szersza w kierunku zewnętrznego kącika.
2
Makijaż kocie oko krok 2
Narysuj kreskę od zewnętrznego kącika w bok. Powinna ona być przedłużeniem dolnej powieki (nie może być namalowana pod innym kątem gdyż może sprawić, że oczy będą wyglądały nienaturalnie).
3
Makijaż kocie oko krok 3
Koniec bocznej kreski przedłużającej dolną powiekę połącz z kreską górną w miejscu znajdującym się bezpośrednio nad granicą między tęczówką a białkiem oka.
4
Makijaż kocie oko krok 4
Wypełnij eyelinerem przestrzeń pomiędzy bocznymi kreskami. Gotowe! Teraz podkręć rzęsy zalotką (dobrze jest ją wcześniej podgrzać kilka sekund suszarką do włosów) a następnie dokładnie wytuszuj.
  • Komentarze Tipy.pl (0)

E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub