Jak powiększyć usta domowymi sposobami? strona 1 z 2

Piękne i wydatne usta to marzenie niejednej kobiety. Zabiegi powiększające usta w dalszym ciągu są jednak dość kosztowne. Jak uzyskać podobny efekt przy pomocy domowych środków? Przeczytaj artykuł!
Jak powiększyć usta domowymi sposobami?
1
Przyprawy! Są składnikiem wielu kosmetyków powiększających usta. Wystarczy, że niewielką ilość cynamonu, kardamonu, chilli, tabasco, pieprzu lub innej ostrej przyprawy wetrzesz delikatnie w usta a natychmiast poczujesz mrowienie i zauważysz powiększenie ust.
2
Możesz poprawić wygląd swoich ust np. wykonując ćwiczenia z głoskami. Wymawiaj głośno i wyraźnie kolejno wszystkie samogłoski: a, e, i, o, u, y. Pamiętaj dokładnie napinać mięśnie twarzy. Ćwiczenia te będą skuteczne, kiedy wykonywać je będziesz systematycznie - codziennie, przez około 3 minuty.
3
Inne przydatne dla poprawienia wyglądu ust ćwiczenia to wydymanie ust i powolne wypuszczanie powietrza lub wypuszczanie powietrza przez tzw. "dziubek" - dokładnie tak, jakbyśmy chcieli gwizdać. Te ćwiczenia również dadzą efekt, kiedy będziemy wykonywać je przynajmniej raz dziennie.
4
Na poprawienie wyglądu ust dobrze wpłyną masaże. Do wykonania masażu możesz użyć miękkiej szczoteczki do zębów lub szorstkiego ręcznika. Delikatnie pocieraj nimi o usta wykonując okrężne ruchy - to poprawi ich krążenie a poza wydatnością uzyskasz też wspaniały, soczysty kolor.
Udostępnij na FB
Ostrzeżenia
  • Należy pamiętać aby nie wykonywać żadnego z powyższych sposobów, kiedy ma się spierzchnięte, skaleczone usta, bo może skończyć się to pogorszeniem ich stanu zamiast efektownym powiększeniem.
5
Usta będą wyglądać na pełniejsze, kiedy zadbasz o ich zdrowy wygląd. Popękane i przesuszone usta potraktuj peelingiem. Możesz wykonać go sama np. na bazie cukru lub wykorzystać peeling drogeryjny. Pamiętaj aby nie stosować peelingów tez zbyt często.
6
Okrężny masaż kostką lodu poprawi ukrwienie i koloryt skóry. W drogerii możesz znaleźć zarówno rozgrzewające jak i chłodzące błyszczyki, które powiększają usta. Zamiast błyszczyka zajrzyj do zamrażarki i posłuż się zwykłą kostką lodu. Efekt murowany!
7
Jednym z lepszych sposobów na optyczne powiększenie ust jest ich odpowiedni makijaż. Zawsze przy malowaniu ust używaj konturówki z zastrzeżeniem aby była w tym samym kolorze. Konturówka jaśniejsza wygląda dziwnie i pomniejsza usta a ta ciemniejsza już dawno wyszła z mody. Odpowiednio dobierz kolor szminki - za ciemna może pomniejszyć Twoje usta. Na koniec pomaluj je transparentnym błyszczykiem lub takim z drobinkami brokatu - odbijając światło będą dodatkowo powiększać optycznie usta.
Ostrzeżenia
  • Komentarze Tipy.pl (2)

pgm93389 - 2016-08-26
Ja powiększyłam usta dzięki temu poradnikowi:
https://jakpowiekszycusta.wordpress.com/
Super sprawa, sami zobaczcie :)
zigitrn - 2012-12-05
Od dzisiaj wszystkie dziewczyny robią "dzióbki" :D
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub