Najlepsze odżywki na porost rzęs strona 1 z 3

Dobra odżywka na porost rzęs powinna mieć w swym składzie składniki odżywcze oraz składniki niezbędne do stymulowania mieszków włosowych rzęs. Powinna ona również gwarantować dłuższe rzęsy po 3-6 tygodniach stosowania oraz nieco je przyciemniać, aby były bardziej widoczne. Wszystkie wymienione tutaj odżywki (oprócz Xlash) zawierają pochodną leku na jaskrę (jednak są bezpieczne i przetestowane dermatologicznie). Po kilku tygodniach stosowania rzęsy stają się o wiele dłuższe i wyglądają niemal jak sztuczne.
Najlepsze odżywki na porost rzęs
Rzeczy, których potrzebujesz:
Najbardziej znanymi wśród odżywek stymulujących wzrost rzęs są: Revitalash, Rapidlash, LiLash, Latisse, Xlash, NeuLash i FEG Eyelash Enhancer.
1
RevitaLash ® Eyelash Conditioner 

Pierwsze efekty wydłużenia i zagęszczenia rzęs widoczne są już po 3 tygodniach stosowania. Rzęsy są faktycznie dłuższe, bardziej gęste, podkręcone i mocniejsze. Preparat można stosować również na brwi w celu ich zagęszczenia. Odżywka jest bezpieczna, jednak jeśli dostanie się do oka to wzrok może być przez pewien czas zamazany. Odżywka o pojemności 3,5 ml wystarcza na 6 miesięcy kuracji. Po 6 miesiącach stosowania odżywkę stosuje się tylko 2-4 razy w tygodniu w celu podtrzymania efektu. Do kupienia w wybranych salonach kosmetycznych. 

Cena detaliczna odżywki o pojemności 3,5 ml to 330 zł.
Revitalash
2
RapidLash 

Jedno opakowanie RapidLash wystarcza na 2-3 miesiące zaś pierwsze efekty widać po 4-6 tygodniach stosowania. Rzęsy stają się do 80% dłuższe, grubsze i bardziej podkręcone. RapidLash jest bezpieczny, niedrażniący i przetestowany dermatologicznie. Niektóre osoby mogą być uczulone na któryś ze składników odżywki. Podobnie jak Revitalash odżywkę tą stosuje się raz dziennie, najlepiej na noc. W przypadku dostania się odżywki do oczu należy je przepłukać dużą ilością wody i zastosować jeszcze raz. Po zastosowaniu odżywki można odczuwać mrowienie, które samoistnie przemija po kilku minutach. Tak samo jak przy innych produktach tego typu, całkowite odstawienie może spowodować wzmożone wypadanie rzęs (rzęsy jednak odrosną i będą wyglądać tak jak przed kuracją). 

Cena detaliczna odżywki o pojemności 3 ml to około 140 zł.
RapidLash
Udostępnij na FB
3
LiLash
LiLash ® 

Lilash to kolejne, bardzo popularne serum do rzęs. Tak jak poprzednie odżywki, tak i ta daje spektakularny efekt sztucznych rzęs. Stosuje się ją raz dziennie poprzez aplikację wzdłuż linii rzęs. Producent odradza stosowanie tej odżywki na dolnej powiece. Pierwsze rezultaty widoczne są po około 3-4 tygodniach regularnego stosowania. Jak już rzęsy będą miały pożądaną długość wówczas należy zredukować częstotliwość aplikacji do 2 razy w tygodniu. Odżywka LiLash 2,95 ml wystarcza na około 4 miesięce stosowania. Ostatnio pojawiło się na aukcjach internetowych wiele podróbek, dlatego przy zakupie należy być nieco ostrożnym. Jedno opakowanie o pojemności 2,95 ml wystarcza na około 4 miesiące. 

 Cena detaliczna LiLash ® o pojemności 2,95 to około 290zł.
4
Latisse
Latisse ( Lumigan) 

Latisse jest jedyną z tego typu odżywek wydłużających rzęsy, która dostępna jest jedynie na receptę i to w USA. Przeznaczona jest ona dla osób chorych lub po chemioterapii i służy do odbudowy rzęs. Buteleczka o pojemności 3 ml wystarcza na 1-2 miesiące stosowania. Produkt ten nie jest jeszcze dostępny w Polsce ale mamy jego odpowiednik – Lumigan. Lumigan jest lekiem dla osób z jaskrą, którego skutkiem ubocznym jest stymulacja rzęs do wzrostu. Wiele osób stosuje Lumigan na rzęsy jednak nie powinno się tego robić, gdyż lek ten nie został do tego przeznaczony. 

Cena detaliczna Latisse o pojemności 3 ml to około 100-120 $
5
Xlash
Xlash 

Xlash jest jedną z nielicznych odżywek dostępnych na rynku, które są całkowicie naturalne. W składzie znajdują się wyłącznie naturalne ekstrakty roślinne (nie ma tutaj pochodnych hormonalnych leku na jaskrę). Rzęsy stają się dłuższe, grubsze i nieco ciemniejsze. Zaletą jest również to, że Xlash nie podrażnia oczu. Pierwsze efekty można zobaczyć już po 3-4 tygodniach od rozpoczęcia stosowania, zaś po 12-16 tygodniach uzyskuje się maksymalny wzrost. 

Cena detaliczna Xlash o pojemności 3 ml to 199 zł
6
NeuLash
NeuLash 

Rzęsy stają się o połowę dłuższe, grubsze, bardziej podkręcone i ciemniejsze już po 12 tygodniach. Na pierwsze rezultaty trzeba czekać 4 tygodnie. Tubka o pojemności 3,2 ml wystarcza na około 2 miesiące regularnego stosowania.
Cena detaliczna 

NeuLash o pojemności 3,2 ml to 380 zł
7
FEG Eyelash Enhancer
FEG Eyelash Enhancer 

Kolejna odżywka wzmacniająca rzęsy i stymulująca ich wzrost. Wśród składników znajduje się Bimatoprost, który jest stosowany jako środek na jaskrę (tak jak w innych odżywkach tego typu za wyjątkiem Xlash). Opakowanie o pojemności 3 ml wystarcza na 4 miesiące kuracji. 

Cena detaliczna FEG Eyelash Enhancer o pojemności 3 ml to 280 zł
  • Komentarze Tipy.pl (2)

Amadea - 2015-03-06
Super post bardzo mi pomógł. amadea
Monika - 2013-10-15
Teraz fajna jest jeszcze odżywka Realash - tańsza niż wiele z tego rankingu, a tak samo skuteczna i tak samo działająca. Ja swoją mam od 1,5 miesiąca i wszystko idzie tak, jak czytałam u innych - najpierw rzęsy trochę wypadają, ale potem się wzmacniają i odrastają grubsze i dłuższe.
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub