Jak szybko wyszczuplić uda i łydki? strona 1 z 6

Wystarczy 5 prostych ćwiczeń 3-4 razy w tygodniu, by w ekspresowy sposób wysmuklić nogi oraz wyrzeźbić mięśnie ud i łydek. Dla maksymalnego efektu połącz opisany poniżej zestaw z podstawowym treningiem cardio, np. joggingiem lub maszerowaniem, wykonywanym przynajmniej przez 30 minut dwa razy w tygodniu. Efekty gwarantowane!
Jak szybko wyszczuplić uda i łydki?
Udostępnij na FB
1
ćwiczenia wyszczuplające uda i łydki - krok 1
Ćwiczenie 1

Stań w rozkroku, stopy rozstaw na szerokość ramion, ręce umieść luźno po bokach.
(A) Lewą nogą zrób bardzo duży krok w tył, krzyżując ją z tyłu z prawą nogą. Jednocześnie odchyl wyprostowaną prawą rękę na bok, a prawą zegnij i przesuń w lewo na wysokość bioder.
(B) Przeskocz około 60 cm w lewo i powtórz ćwiczenie na drugą nogę. Będzie to 1 powtórzenie. Wykonaj 3 serie po 20 powtórzeń.
2
Ćwiczenie 2

(A) Stań ze stopami rozstawionymi na szerokość ramion, kolana lekko ugięte. W dłonie chwyć hantle o masie 2,5kg, palce dłoni skieruj w stronę ud.
(B) Utrzymując głowę uniesioną i łopatki ściągnięte zrób wdech i przemieść biodra do tyłu wypinając pupę (ciężar ciała przenieś na pięty). Jednocześnie obniż klatkę piersiową przesuwając hantle w dół ud.
Powoli wróć do pozycji wyjściowej. Zrób 3 serie po 20 powtórzeń.
3
Ćwiczenie 3

(A) Stań w rozkroku, stopy rozstawione na szerokość ramion, ręce luźno opuszczone po bokach. Zrób przysiad, ale zatrzymaj się w 2/3 drogi.
(B) Teraz podskocz prostując się i wyciągając ręce w stronę sufitu. Lądując powróć do przysiadu z pozycji (A).
Wykonaj 20 powtórzeń tego ćwiczenia w każdej z 3 serii.
4
Ćwiczenie 4

(A) Połóż się na brzuchu, ręce zegnij i podeprzyj się na przedramionach. Połóż lewą stopę na prawej pięcie.
(B) Zginając kolana prawą nogą unieś lewą nogę do góry (tak jak odważnik) w stronę pośladków. Podeszwy butów powinny być cały czas skierowane ku górze.
Wróć do pozycji wyjściowej. Dolne mięśnie brzucha utrzymuj napięte, żeby ochronić lędźwiowo-krzyżowy odcinek kręgosłupa.
Wykonaj całe ćwiczenie w 3 seriach po 20 powtórzeń na każdą z nóg.
5
Ćwiczenie 5

(A) Połóż się na plecach, ręce połóż wzdłuż ciała, dłonie skierowane wewnętrzną stroną do podłogi.
(B) Napnij mięśnie brzucha i pośladków unosząc biodra do góry, tak by całe ciało, począwszy od ramion, aż po kolana, tworzyło linię prostą. Wytrzymaj 25 sekund. Zrób 3 powtórzenia.
Przeczytaj teraz: Jak dbać o łydki?
  • Komentarze Tipy.pl (5)

Wiolcia - 2015-06-10
Na cellulit polecam bańkę chińską, rewelacja.
madi - 2015-06-08
duzzo biegac najlepiej boso po asfalcie
madi - 2015-06-08
duzo biegac najlepiej boso po asfalcie
Panpaweł - 2015-06-08
Nie czytajcie tych bzdur. Wszyscy w świecie sportu wiedzą, że ćwiczenia są od wzmacniania mięśni. Od gubienia tłuszczu jest dieta. Nie ma miejscowego spalania sadła. Kropka.
patrycjablo - 2015-06-06
Ćwiczenia ćwiczeniami ale ja musiałam się pozbyć cellulitu z ud żeby jakoś wyglądać. Stosowałam peeling z kawy i oliwy i inne domowe sposoby http://cellulit.wylecz.com/naturalne-sposoby-na-cellulit.php
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub