Jak zrobić bibułki matujące?

Bibułki matujące można zrobić w prosty sposób. Świetnie do tego celu nadaje się papier do pieczenia, papier ryżowy lub bibuła. Działają one tak samo dobrze jak oryginalne bibułki a są znacznie tańsze. Jest to świetne rozwiązanie dla wszystkich, którzy mają tłustą świecącą się cerę jak i na upalne, letnie dni.
Jak zrobić bibułki matujące?
Rzeczy, których potrzebujesz:
papier do pieczenia, papier ryżowy lub bibuła, nożyczki, zamykany mały pojemniczek
1
Zmierz wielkość pudełeczka a następnie wytnij ze zwykłej kartki papieru lub magazynu prostokąt odpowiadający jego wymiarom.
2
Prostokąt z papieru posłuży ci jako szablon. Za jego pomocą wytnij parędziesiąt prostokątów z papieru do pieczenia.
3
Wycięte papierki schowaj do pudełeczka. Gotowe! Teraz jak tylko twarz zacznie się świecić to przyłóż do niej bibułkę. Świetnie wchłonie ona nadmiar tłuszczu z twojej twarzy. Cera będzie matowa a makijaż pozostanie nietknięty.
Udostępnij na FB
  • Komentarze Tipy.pl (1)

arimor - 2013-12-13
Niestety muszę zauważyć, że papier do pieczenia wcale nie nadaje się do zrobienia bibułek, ponieważ jest specjalnie woskowany, aby ciasto nie przywierało do niego podczas pieczenia. Próbowałam nawet użyć kawałka tego papieru jako bibułki matujacej - nic z tego. Jako bibułki doskonale nadaje się papier śniadaniowy, ale o tym do pieczenia nie może być mowy.
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub