Jak drukować z telefonu / tabletu z Androidem?

Część nowych drukarek posiada funkcję drukowania np. przez Wi-Fi czy bluetooth i jest to bardzo proste rozwiązanie. Producent drukarki udostępnia aplikację do obsługi danej drukarki i to wszystko. W przypadku, gdy nasza drukarka nie obsługuje takiej funkcji z pomocą przychodzi nam usługa Google print. W przypadku tej usługi możemy drukować dokumenty czy zdjęcia z dowolnego miejsca na świecie pod warunkiem, że mamy dostęp do internetu.
Rzeczy, których potrzebujesz:
Urządzenie z androidem, Komputer z zainstalowaną przeglądarką Google Chrome w, której udostępniamy drukarkę.
1
Na początek należy skonfigurować przeglądarkę Chrome. Należy wejść w Ustawienia.
2
W ustawieniach należy kliknąć Pokaż ustawienia zaawansowane.
3
Należy odnaleźć sekcję Google Cloud Print i kliknąć Dodaj drukarki.
4
W kolejnym oknie przeglądarka poprosi o zalogowanie na konto Google (należy użyć tego samego konta co na urządzeniu z Androidem), następnie zostanie wyświetlona lista drukarek zainstalowanych na komputerze, dodatkowo można zaznaczyć opcję Automatycznie rejestruj nowo podłączone drukarki.
5
Teraz pozostaje zainstalowanie aplikacji Google Colud Print ze sklepu Google Play i można drukować dokumenty z dowolnego miejsca na świecie.
Udostępnij na FB
Wskazówki
Aby usługa działała prawidłowo komputer z przeglądarką Chrome, w której jesteśmy zalogowani na konto Google musi być uruchomiony, a drukarka musi być w zasięgu komputera (drukarka lokalna podłączona bezpośrednio do komputera lub drukarka sieciowa w zasięgu tej samej sieci).
  • Komentarze Tipy.pl (0)

E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub