Jak zrobić koszmarną dekorację kominka na Halloween? strona 1 z 6

Chcesz przestraszyć w Halloween gości odwiedzających twój dom? Nie przemawiają do ciebie zabawne akcenty, wolisz te naprawdę przerażające? Co powiesz zatem na kominek pełen kości?
Jak zrobić koszmarną dekorację kominka na Halloween?
Rzeczy, których potrzebujesz:
kominek (lub jego atrapa), tkanina z nadrukiem w czaszki, pomarańczowe lampki choinkowe
Udostępnij na FB
Ostrzeżenia
  • Zrezygnuj z tego pomysłu, jeśli w twoim domu przebywają małe dzieci. Widok kości w kominku może źle wpłynąć na ich psychikę i powodować koszmary senne.
Wskazówki
Jeśli nie możesz znaleźć odpowiedniej tkaniny w czaszki, możesz wykorzystać po prostu półprzezroczysty czarny materiał. Pokryj go jedynie w niektórych miejscach popiołem.
1
Zanim przystąpisz do upiornego dekorowania swojego kominka, musisz go na początku odpowiednio przygotować. Twoi goście powinni mieć wrażenie, że ktoś został w nim spalony, stąd konieczna jest obecność popiołu. Jeśli posiadasz prawdziwy kominek, który jest regularnie używany, nie powinno być z tym problemu. W przypadku gdy masz atrapę kominka, jej wnętrze musisz własnoręcznie posypać popiołem.
2
Pomarańczowe lampki choinkowe umieść pod stojakiem na polana. Rozmieść je w ten sposób, by najwięcej sztucznego ognia znajdowało się w centrum kominka, im dalej środka, tym lampek powinno być mniej.
3
Półprzezroczysty materiał na stojaku zostanie umieszczony po to, by zamaskować rzeczywiste źródło pomarańczowego światła. Spód kominka powinien wyglądać tak, jakby znajdowały się na nim rozżarzone węgle. Tkanina musi być na tyle przezroczysta, by przepuszczała światełka, lecz jednocześnie nie na tyle przejrzysta, by jak na dłoni było widać, że znajdują się pod nią lampki choinkowe.
4
Teraz pozostaje ci jedynie umieścić na wierzchu plastikowe fragmenty szkieletu. Pamiętaj, by dla lepszego efektu umazać je w niektórych miejscach popiołem z kominka.
5
Teraz wystarczy tylko zgasić światło i czekać na przybycie gości. Na pewno się przestraszą!
Wskazówki
Ostrzeżenia
  • Komentarze Tipy.pl (0)

E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub