5 pomysłów na romantyczny wieczór walentynkowy strona 1 z 6

14 lutego to data, na którą czeka większość zakochanych osób. Dzień Świętego Walentego to wspaniały czas, kiedy możemy a raczej powinniśmy wyznać swoje uczucia ukochanej osobie. Aby dzień ten był dniem miłości wymaga on dobrego pomysłu oraz szczególnego zaplanowania. Poniżej przedstawiamy parę pomysłów na spędzenie walentynek.
5 pomysłów na romantyczny wieczór walentynkowy
Udostępnij na FB
1
Wynajęcie domku

Wynajęcie domku

Czy to będzie jeden pokój czy cały domek pomysł jest świetny. Intymna atmosfera i brak stresu związanego z obawą, że ktoś nas nakryje sprawi że Walentynki będą niezapomniane. Czas spędzony wspólnie można wykorzystać na wiele sposobów o czym będzie mowa później.

Gdzie wynająć domek? Najlepiej w górach, nad morzem, jeziorem lub nawet rzeką. Najważniejsze, aby było blisko natury. Widok z pokoju na ścianę pobliskiego budynku nie jest erotycznie pobudzający, zatem przed wynajęciem zwróćmy uwagę na otoczenie walentynkowego gniazdka.

2
W aquaparku

Dzień w aquaparku

Sam aquapark nie jest miejscem bardzo romantycznym, jednak na jedną z pierwszych randek jest idealny. Ruch, zabawa, śmiech i szaleństwa. Wszystko czego trzeba, aby pewniej się poczuć w swoim towarzystwie. Po przetestowaniu wszystkich atrakcji jak zjeżdżalnie, dzikie rzeki, ścianki do wspinaczki itp. pora na saunę, gdzie atmosfera jest już nieco intymniejsza.

Aktywne spędzenie w aquaparku jest świetną metodą na wyzbycie się wielu kalorii oraz co za tym idzie - sił. Aby twoja partnerka z wycieńczenia nie zemdlała, nie zapomnij zabrać jej do restauracji.

3
Kino

Randka w kinie

Kino od dawien dawna było ulubionym miejscem do spędzania randek. Kino jest polecane na pierwsze wspólne spotkania. Podczas trwania seansu oswajamy się z nową sytuacją przebywania w swoim towarzystwie.

Biorąc dziewczynę do kina, dowiedz się jaki rodzaj filmów lubi. Nie wszystkie dziewczyny uwielbiają łzawe i przynudnawe romanse. Sprawdź również wcześniej repertuar czy jest grany jakiś film, który mógłby was zainteresować. Przed seansem kup jakieś chipsy, popcorn i koniecznie coś do picia.

Po filmie sugerujemy odświeżający spacerek po parku.

4
Romantyczny wieczór we dwoje

Wynajęcie salki/pokoju z jacuzzi

To że jacuzzi ma dobroczynny wpływ na nasze zdrowie wiemy nie od dziś. Godzinny pobyt w jacuzzi z pewnością was znakomicie zrelaksuje oraz pobudzi do późniejszych igraszek. Tylko sobie wyobraź jak wspaniale by było, gdyby maleńkie bąbelki delikatnie masowały Twoje nagie ciało a piękna dziewczyna znajdowała się u Twojego boku.

* Nie zapomnij zabrać ze sobą do jacuzzi wina lub szampana, które to jeszcze bardziej pobudzą Wasze zmysły, oraz truskawek - jednego z najlepszych afrodyzjaków.

* Wyłącz telefon i zamknij dokładnie drzwi, aby nikt wam nie przeszkadzał.

5
Masaż

Domowe SPA - wspólna kąpiel + masaż

Twoja ukochana z pewnością będzie zachwycona wieczorem spędzonym razem w wannie przy blasku świec. Przygotuj zatem pachnącą kąpiel - użyj erotycznych olejków do kąpieli oraz płatków róż. Wspólna kąpiel was z pewnością znakomicie zrelaksuje oraz odświeży.

Po kąpieli zrób swojej Pani masaż całego ciała. Tutaj również zapal świece a płatkami róż posyp łóżko na którym będziesz masować swoją kobietę. Do masażu użyj specjalnego olejku erotycznego.

Masaż wspaniale zbliża do siebie ukochanych, pozwala lepiej poznać swoje ciała, relaksuje i podnieca. Delikatne ugniatanie i głaskanie ciała posiada istotne znaczenie dla kobiet ponieważ doprowadza do większego wydzielania hormonów płciowych, bardzo podniecając kobietę i czyniąc ją bardziej podatną na dalsze pieszczoty.

  • Komentarze Tipy.pl (9)

Moniq - 2016-02-09
Gdybym ja miała radzić co robić na Walentynki dodałaby jeszcze jeden pomysł. Byłby nim lot w freeflycenter w tunelu aerodynamicznym. Osobiście przeżyłam taką przygodę ze swoim chłopakiem i polecam.
Asia - 2015-05-15
"domowe spa" czyli wspólna kąpiel przestaje być pikantnym przeżyciem, gdy robi się to codziennie. Oszczędność wody i czasu, a przy okazji szansa opowiedzenia sobie o całym naszym dniu.
sgbs - 2015-02-11
beznadzieja.
Wynajecie domku - 500zł plus dojazd,
Wynajęcie pokoju z jacuzzi jeszcze więcej
kino - chodze w tygodniu więc cóż to za "odmiana"

Kto to wymyśla???
zigitrn - 2013-02-13
Takie sobie te porady :P
Tt91 - 2012-02-07
Witam. wiecie może ,gdzie jest może takie pokojowe jacuzzi?
ewunia82 - 2012-02-05
Też nie widzi mi się to kino, bo ogólnie to często chodzimy do kina. za to wynajęcie domku, suuuper! Osobiście polecam... czytanie książki :P np. przy lekturze Anais Nin różne dziwne rzeczy mogą zacząć się dziać ;) zobaczcie: http://londynek.net/czytelnia/Nie+dla+grzecznych+dziewczynek+-+erotyka+Anais+Nin+czytelnia+news,/czytelnia/article?jdnews_id=3340349
xxx - 2011-09-24
oj uważam że pierwsza randka w kinie na romantycznym filmie to wspaniały pomysł sama tak przeżyłam pierwszą randkę i to było coś cudownego!! naprawdę polecam!!!
fancy - 2011-02-14
Ciekawe pomysły :) Myślę, że wszystko co się wiąże z wyjątkowym przeżyciem jest dobrym rozwiązaniem. Generuje to wiele więcej emocji i takie rzeczy zapamiętuje się na zawsze :) Kiedyś została zabrana na taką kolację do jednej z klimatycznych miejsc w Krakowie Le Scandale. Nie ma nic bardziej uroczego niż wspólne jedzenie ciepłej szarlotki z dodatkiem lodów waniliowych :)
xmx - 2011-02-13
Pierwsza randka w kinie to zły pomysł. Dwie godziny siedzenie na filmie a potem pożegnanie? Lepiej iść do knajpki i się trochę poznać.
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub