Jak leczyć anemię przy pomocy ziół?

Niedokrwistość charakteryzuje się niedoborem żelaza we krwi. W niej zawartych jest wiele substancji wchodzących w skład układu immunologicznego oraz metabolizmu organizmu. Anemia wskazuje, że równowaga twojego organizmu może być zachwiana. Poniżej znajdziesz zioła, które mogą być pomocne w leczeniu anemii.
Jak leczyć anemię przy pomocy ziół?
1

Nasiona kozieradka; są dość popularnym środkiem w walce z niedokrwistością w czasie menstruacji. Jej nasiona pozwolą utrzymać odpowiedni poziom żelaza.

2

Lucerna; podniesie poziom hemoglobiny we krwi i zmniejszy objawy niedokrwistości. Lucerna także doskonale oczyszcza krew.

3

Pokrzywa; oprócz żelaza i witaminy C zawiera duża ilość chlorofilu, który zwiększa produkcję hemoglobiny.

4

Szczaw kędzierzawy; szczaw stymuluje wchłanianie żelaza i szybko podnosi poziom hemoglobiny.

Udostępnij na FB
  • Komentarze Tipy.pl (2)

Karol - 2010-09-21
Na anemię polecam sok z pokrzywy z miodem i żurawiną!
agnieszkaf - 2010-04-03
Dobra są rowniez cytrusy, porzeczka i natka pietruszki- zawieraja duzo wit. C, ktora pomaga w przyswajaniu zelaza. Latwiej jest kobietom, dla ktorych wyprodukowano specjalne suplementy diety, tym bardziej ze plec piekna jest narazona na comiesieczna utrate krwi. Natomiast nadmiar szczawianow i fitynianow w pozywieniu moze zaburzac wchlanianie zelaza.
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub