Jak zrobić olej marchwiowy? strona 1 z 5

Czy kiedykolwiek rozważałaś zastosowanie oleju marchwiowego do wzmocnienia włosów? Jeśli nie, warto to zrobić. Olej marchwiowy sprawi, że włosy będą lśnić i wyglądać młodziej. Olej z marchwi posiada wiele innych zastosowań. Dowiedz się, jak go przygotować i stosować.
Jak zrobić olej marchwiowy?
Rzeczy, których potrzebujesz:
2-3 marchewki, najlepiej własne lub organiczne, oliwa z oliwek, tarka lub malakser, gaza, czysty słoik
Udostępnij na FB
1
olej marchewkowy
Marchewki obierz ze skórki, zetrzyj je na tarce lub w malakserze. Przełóż startą marchewkę do garnka. Zalej ją oliwą z oliwek, tak by oliwa pokryła marchew w całości. Przykryj garnek pokrywką i gotuj na wolnym ogniu. To spowoduje, że marchewka zmięknie i nasiąknie odpowiednio olejem.
2
olej marchwiowy przepis
Podczas gotowania oliwa zmieni kolor na pomarańczowy. Wówczas zgaś płomień i pozostaw do ostygnięcia. Nim przecedzisz marchew z oleju zostaw ją jeszcze na 24 godziny, aby się zamarynowała.
3
olej marchwiowy jak zrobić
Na drugi dzień przecedź miksturę. Na gazę lub gęste sitko przełóż marchewkę. Odciśnięty olej przelej do szklanej butelki lub słoika. Zakręć korek i przechowuj olej w chłodnym miejscu lub w lodówce.
4
olej marchwiowy na skórę
Jak używać oleju?

  • Przeciwzmarszczkowo – stosuj wieczorem. Odrobinę oleju wlej na dłoń rozetrzyj i wetrzyj w skórę twarzy. Olej uelastyczni skórę i wygładzi zmarszczki.
  • Na włosy – odrobinę oleju wetrzyj we włosy, by stymulować ich wzrost i wzmocnić uszkodzone włosy.
  • Plamy starcze i trądzik – odrobinę oleju marchwiowego wetrzyj w miejsca z których ten problem występuje.
Przeczytaj teraz: Sposoby na puszyste włosy
  • Komentarze Tipy.pl (1)

yoanna - 2016-02-19
działa też jako naturalny samoopalacz :)
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub