Skuteczne lekarstwo na bóle kręgosłupa strona 1 z 4

Naturalny środek leczniczy nie tylko łagodzi obecne bóle kręgosłupa, ale obniży też częstotliwość odczuwania bólu w przyszłości. Mieszanka nieprzetworzonego oleju roślinnego i soli (zalecana jest sól morska) to środek przeznaczony do wykonywania masażu w dotkniętych bólem miejscach.
Skuteczne lekarstwo na bóle kręgosłupa
Udostępnij na FB
1
sól i olej
Składniki:

10 łyżek soli
20 łyżek oleju (oliwa z oliwek, olej słonecznikowy)

Przygotowanie:

Składniki wymieszać ze sobą i zamknąć w szczelnym słoiku. Po 2-3 dniach środek jest gotowy do użycia.
2
masaż solą
Sposób użycia:

Nałożyć miksturę na kręgi szyjne w miejsce odczuwania bólu i masować stanowczymi ruchami każdego ranka. Należy zacząć od 3-minutowych masaży i każdego dnia wydłużać je o około 2 minuty do momentu, aż czas ich trwania osiągnie 20 minut. Po skończonym masażu zwilżyć szyję wilgotnym, ciepłym ręcznikiem. Zabieg może lekko podrażniać skórę, dlatego ważne jest, by na koniec wytrzeć ją do sucha i oprószyć talkiem dla dzieci.
3
efekty
Efekty

Po 10 dniach zabiegów krążenie krwi zostanie pobudzone, proces regeneracji chrząstki i tkanki kostnej będzie usprawniony. Dodatkowe zalety stosowania tej metody to odczuwalne zmniejszenie intensywności bólów głowy i poprawa przepływu krwi w odcinku szyjnym kręgosłupa. To efekt oczyszczenia organizmu z toksyn.

Niektóre osoby podczas trwania terapii mogą odczuwać lekkie zawroty głowy lub senność, są to jednak bardzo nieliczne przypadki. Zwykle nie występują żadne skutki uboczne, a rezultaty stosowania leczniczego masażu są imponujące.
  • Komentarze Tipy.pl (0)

E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub