Jak zrobić koktajl detoksykujący z kurkumą? strona 1 z 4

Oczyszczanie organizmu jest bardzo ważnym elementem zdrowego trybu życia. Wszystkie toksyny i niebezpieczne substancje które mogą się gromadzić w organizmie powinny być jak najszybciej z niego usuwane. Zamiast stosować chemiczne substancje oczyszczające, skorzystaj z darów natury. Zrób domowy koktajl oczyszczający z kurkumą. Dokładny przepis znajdziesz poniżej.
Jak zrobić koktajl detoksykujący z kurkumą?
Udostępnij na FB
1
sok pomarańczowy
Na przygotowanie jednej porcji potrzebujesz soku wyciśniętego z ½ cytryny, 200 ml świeżo wyciśniętego soku pomarańczowego, 100 g jogurtu naturalnego, 3 łyżki syropu imbirowego (najlepiej domowej roboty), 1 banana, ½ łyżeczki mielonej kurkumy, 1 i ½ łyżki orzechów nerkowca, jedną łyżeczkę skórki pomarańczowej.
2
koktajl
Wszystkie składniki umieść w blenderze. Miksuj całość aż do uzyskania gładkiej konsystencji. Wypijaj zaraz po przyrządzeniu. Kombinacja wszystkich składników zapewni ci szybkie i skuteczne działanie. Koktajl możesz pić codziennie, ponieważ składa się wyłącznie z naturalnych produktów.
3
koktajl przepis
Ten oczyszczający koktajl oczyści organizm i wspomoże odchudzanie. Dla wszystkich dbających o linię zalecamy stosować go jako ostatni posiłek w ciągu dnia. Dla jeszcze lepszego efektu możesz dodać do koktajlu szczyptę mielonej papryczki chili lub pieprzu cayenne.
  • Komentarze Tipy.pl (0)

E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub