Domowe paski oczyszczające pory strona 1 z 4

Zatkane pory to zmora wielu z nas. Jeżeli chcesz poradzić sobie z tym uciążliwym problemem, jednak cenisz sobie naturalne produkty mamy dla ciebie rozwiązanie. Wypróbuj domowe paski oczyszczające zatkane pory, które idealnie oczyszczą twoją skórę, bez udziału substancji chemicznych.
Domowe paski oczyszczające pory
Udostępnij na FB
1
Domowe paski oczyszczające pory krok 1
Wszystko czego potrzebujesz to białko jajka i papierowy ręcznik kuchenny. W zastępstwie ręcznika możesz użyć chusteczek higienicznych lub papieru toaletowego, jednak nie mają one tak trwałej struktury jak ręczniki kuchenne, dlatego nie dają tak dobrych efektów.
2
Domowe paski oczyszczające pory krok 2
Zacznij od rozbicia jajka i oddzielenia żółtka od białka. Pamiętaj jednak o wcześniejszym sparzeniu skorupki gorącą wodą, aby zabić bakterie które na niej się znajdują. Rozbij delikatnie białko i umieść w nim wąski pasek ucięty z ręcznika papierowego.
3
Domowe paski oczyszczające pory krok 3
Pozostaw ręcznik na kilka minut w białku, aby dokładnie nasiąknął białkiem. Następnie pozbądź się nadmiaru białka z ręcznika i przyłóż go na oczyszczoną skórę. Pozostaw do całkowitego wyschnięcia, a następnie zerwij jak zwykły plaster.
Przeczytaj teraz: Jak usunąć wągry?
  • Komentarze Tipy.pl (1)

jamkowalski - 2016-08-28
Ja jestem jakiś inny bo na wągry dosłownie nic nie pomagało, zawsze wyskakiwały nowe. Na szczęscie do czasu kiedy znalazłem ten poradnik :)
antywagry.wordpress.com
Od czasu kiedy zastosowałem się do tej porady nic nowego nie wyskakuje :)
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub