Jak pozbyć się nieświeżego oddechu?

Nieświeży oddech może być przyczyną zaburzeń jamy ustnej, płuc czy przewodu pokarmowego lub wynikiem spożywania potraw z dodatkiem czosnku, cebuli, palenia papierosów czy spożywania alkoholu. Bez względu na co jest przyczyną nieświeżego oddechu możesz poprawić jego woń stosując zioła, przyprawy lub inne artykuły, które znajdziesz we własnej kuchni.
Jak pozbyć się nieświeżego oddechu?
1
Żucie liści pietruszki stłumi zapach czosnku.
2
Na nieświeży zapach z ust pomoże również żucie anyżu, nasion kopru włoskiego, kardamonu lub kminku.
3
Po posiłku pij herbatkę miętową lub herbatkę z kozieradki.
4
Raz dziennie płucz jamę ustną herbatką z jeżówki. Pomoże ona w leczeniu zakażenia dziąseł, które jest często przyczyną nieświeżego oddechu.
5
Myj zęby po każdym posiłku lub co najmniej 2 razy dziennie.
6
Płucz gardło roztworem z dwóch łyżeczek octu jabłkowego w szklance ciepłej wody.
Udostępnij na FB
Ostrzeżenia
  • Jeśli opisane powyżej metody nie pomogą zgłoś się do lekarza.
Wskazówki
  • Jedz mniej węglowodanów i nabiału oraz pij mniej kawy i alkoholu - powodują one nieświeży zapach z ust.
  • Komentarze Tipy.pl (1)

SSS - 2010-08-03
Jak śmierdzi z ust to trzeba sprawdzić czy nie ma się na migdałkach białego nalotu. Jeśli się ma to znaczy że ma się kamienie migdałkowe (stąd ten brzydki zapach). (czasami takie grudki na gardle mogą być też oznaką gronkowca).
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub