Jak skutecznie oczyścić skórę głowy strona 1 z 4

Skóra głowy tak jak innych częściach ciała powinna być regularnie oczyszczana i złuszczana. Nie wymaga to wizyt w salonie fryzjerskim. Wystarczy kilka składników i możesz zrobić to samodzielnie w domowym zaciszu. Dokładny przepis na oczyszczanie skóry głowy znajdziesz poniżej.
Jak skutecznie oczyścić skórę głowy
Udostępnij na FB
1
Jak skutecznie oczyścić włosy krok 1
Czego potrzebujesz? Przygotuj sól morską (może być również sól Epsom), olejek kokosowy i swój szampon. Powinien być jednak w miarę delikatny, żeby nie podrażnić skóry w trakcie zabiegu.
2
Jak skutecznie oczyścić włosy krok 2
Jak przeprowadzić oczyszczanie włosów? Wystarczy, że przygotujesz 3 części soli morskiej oraz dwie części szamponu. W małej misce pomieszaj sól i roztopiony olej kokosowy. Masa powinna mieć dosyć gęstą konsystencję. Dodatek oleju kokosowego sprawi, że skóra oprócz oczyszczenia, będzie również głęboko nawilżona, dzięki czemu unikniesz podrażnień.
3
Jak skutecznie oczyścić włosy krok 3
Pastę z olejku kokosowego i soli połącz z szamponem i dokładnie wymieszaj. Włosy umyj jak zwykle i spłucz letnią wodą. Szampon nie nadaje się jednak do codziennego użytku. Stosuj go więc nie częściej niż raz w miesiącu. Dzięki temu twoje włosy i skóra głowy będą odpowiednio oczyszczone, ale nie ulegną przesuszeniu (jak mogłoby się stać podczas zbyt częstego stosowania szamponu).
  • Komentarze Tipy.pl (0)

E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub