Koktajl wzmacniający kolana strona 1 z 4

Nasze kolana ją jednymi z najważniejszych elementów budowy ciała. Zapewniają nam właściwą postawę ciała, pozwalają stabilnie chodzić, skakać i utrzymywać każdą aktywność fizyczną. Bez sprawnych kolan nasze życie wyglądałoby zupełnie inaczej. Wszyscy zdajemy sobie jednak sprawę z tego, że czas mija nieubłaganie, a my wraz z nim starzejemy się. Nasze kolana stają się bolesne i podatne na wiele urazów. Osłabieniu ulegają wiązadła i ścięgna, a także wraz z wiekiem spada  poziom maziówki, substancji będącej naturalnym “smarem” pomiędzy kościami.
Koktajl wzmacniający kolana
Udostępnij na FB
1
ból kolana
Jeżeli masz problemy ze stawami, odczuwasz ból podczas najdrobniejszych czynności lub jesteś po poważniejszym urazie kolan, ścięgien lub wiązadeł, możesz łatwo sobie z tym poradzić. Wykorzystaj naturalny koktajl z ananasem, cynamonem i płatkami owsianymi. W ten sposób bez użycia sztucznych, chemicznych środków, przywrócisz twoim kolanom sprawność.
2
ananas
Ten zdrowy koktajl jest wypełniony  wieloma zdrowymi składnikami odżywczymi oraz witaminami, takimi jak: witamina C, krzem, magnez i bromelaina. Te zdrowe składniki odżywcze mają działanie  przeciwzapalne i przeciwbólowe. Możemy również stwierdzić, że substancje te dostarczają pozytywnego zastrzyku energii całemu organizmowi.

Czego potrzebujesz?
250 ml wody, jedną szklankę płatków owsianych, 40 g miodu, dwie szklanki pokrojonego, świeżego  ananasa, jedną szklankę soku wyciśniętego ze świeżych pomarańczy, 7 g cynamonu, 40 g posiekanych migdałów.
3
napój na kolana
Jak przygotować napój?
Na początek płatki owsiane zalej wodą. Kiedy zmiękną, przejdź do kolejnych czynności. Ananas będzie ci potrzebny do wyciśnięcia soku, Możesz użyć do tego sokowirówki, lub zblendować go na gładką masę. Następnie dodaj miód, sok z pomarańczy, cynamon i migdały. Dokładnie wymieszaj całość, aby powstał gładki koktajl. Na koniec dodaj namoczone wcześniej płatki owsiane i ponownie zmiksuj całość. Koktajl jest już gotowy.  Możesz podawać go z kostkami lodu. Pij miksturę codziennie, a już po kilku dniach zauważysz znaczną poprawę.
  • Komentarze Tipy.pl (1)

ola - 2016-10-13
kwas hialuronowy w tabletkach jest bardzo dobry na stawy
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub