Olejek czosnkowy na infekcje ucha strona 1 z 4

Infekcje ucha są szczególnie uciążliwe. Pulsujący ból, uczucie zatkania ucha i wiele innych dolegliwości które mogą okazać się trudne do zniesienia. Zamiast czekać na wizytę u lekarza, od razu przy pierwszych objawach zapalenia ucha zastosuj domową, sprawdzoną metodę. Mowa o olejku czosnkowym. Jeżeli chcesz wiedzieć jak go przygotować, to mamy dla ciebie dokładną instrukcję.
Olejek czosnkowy na infekcje ucha
Udostępnij na FB
1
Olejek czosnkowy na infekcje ucha krok 1
Czego potrzebujesz? Wystarczy jedynie 1 ząbek czosnki i 2 łyżki oliwy z oliwek. Przyda się również butelka z zakraplaczem i drobne sitko lub gęsta gaza do przecedzenia olejku.
2
Jak zrobić olejek? Metody są dwie. Pierwsza z nich polega na przeciśnięciu ząbka czosnku przez praskę, zalania go oliwą z oliwek i podgrzewaniu mieszanki w kąpieli wodnej przez około 20 minut. Po tym czasie wystarczy odcedzić czosnek, doprowadzić olejek do temperatury bliskiej temperaturze ciała i wkraplać po 2 krople olejku do bolącego ucha. Żeby zabezpieczyć się przed wyciekaniem olejku, możesz umieścić w uchu niewielki kawałek waty. Najlepiej zadziała olejek który będzie jeszcze ciepły.
3
Druga metoda przygotowania olejku zajmie ci więcej czasu, jednak jest prostsza. Wystarczy przecisnąć czosnek przez praskę lub posiekać na drobne kawałki, zalać czosnek oliwą i pozostawić na 2 - 3 godziny. Po tym czasie odcedź olejek. Stosowanie jest identyczne jak w pierwszym przypadku.
Przeczytaj teraz: Jak leczyć zapalenie ucha?
  • Komentarze Tipy.pl (0)

E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub