Jak zrobić maseczkę z kurkumy na cienie pod oczami? strona 1 z 4

Kurkuma uważana jest za najbardziej zdrową i silną przyprawę od lat. Jest również częścią kuchni indyjskiej, a ponieważ ma wiele korzyści zdrowotnych, została uwzględniona w tradycyjnej chińskiej medycynie. Kurkuma znana jest również z tego, że pomaga zwalczać choroby skóry. Gdy wokół oczu pojawiły się ciemne kręgi, inne środki nie przynoszą żadnych rezultatów sięgnij po kurkumę.
Jak zrobić maseczkę z kurkumy na cienie pod oczami?
Udostępnij na FB
1
maseczka z kurkumy
Przyprawa ta zwalcza wolne rodniki w organizmie. Blokuje enzymy, które prowadzą do rozwoju komórek rakowych. Wzmacnia funkcjonowanie mózgu i pomaga zapobiegać chorobie Alzheimera. Kurkuma posiada silne właściwości przeciwzapalne i przeciwutleniające, które pomagają w leczeniu zapalenia stawów. Zapobiega także pigmentacji skóry, wyrównując jej koloryt, ton i jasność skóry.
2
kurkuma maseczka
Pasta z kurkumy do pielęgnacji skóry
Zmieszaj ze soba ½ łyżeczki soku z cytryny z odrobiną mąki besan oraz 1 łyżeczką soku pomidorowego oraz ½ łyżeczki kurkumy. Wymieszaj składniki, aż do uzyskania konsystencji pasty, a następnie nałóż pastę na ciemne kręgi wokół oczu. Pozostaw pastę na 10 minut. Po tym czasie zmyj pastę zimna wodą.
3
cienie pod oczami kurkuma
Maseczka z kurkumy
Będziesz potrzebować ½ łyżeczki kurkumy, 1 łyżkę sody do pieczenia, 1 łyżeczkę miodu, 1 łyżkę soku ananasowego oraz kilka kropli soku z cytryny. Umieść wszystkie składniki w misce i wymieszaj aż do uzyskania pasty. Nałóż mieszaninę na okolice oczu i pozwól jej działać 15-20 minut. Następnie spłucz ciepłą wodą. Jeśli masz wrażliwą skórę nie dodawaj soku z cytryny.
  • Komentarze Tipy.pl (0)

E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub