Pokarmy, które sprzyjają spalaniu tłuszczu w organizmie strona 1 z 4

Coraz większa ilość osób na całym świecie zaczyna zdawać sobie sprawę z konieczności jedzenia zdrowych pokarmów – także takich, które pomagają w naturalnym spalaniu tkanki tłuszczowej. Właściwe odżywianie jest o tyle istotne, że mamy coraz mniej czasu na ćwiczenia czy uprawianie sportu. Oto produkty, które pomogą ci w naturalny sposób spalić tłuszcz – zadbaj o włączenie ich do swojej diety.
Pokarmy, które sprzyjają spalaniu tłuszczu w organizmie
Udostępnij na FB
1
odchudzanie zielona herbata
Jajka
Jedno jajko zawiera przeciętnie około 6g białka, dzięki czemu jego jedzenie może pomóc ograniczyć zawartość tłuszczu w ciele. Ludzie często obawiają się jedzenia jajek, ze względu na zawarty w nich cholesterol, jednak można problem rozwiązać ograniczając się do jedzenia samych białek. Zalecamy spożywanie jednego jajka dziennie.

Zielona herbata
Badania pokazują, że picie zielonej herbaty w procesie odchudzania się jest znakomitym sposobem na przyspieszenie spalania tłuszczu w organizmie. Pij 4-5 kubków zielonej herbaty dziennie i poczuj różnicę.
2
jabłka i grejpfruty
Nasiona soi
Wiele osób nie zdaje sobie sprawy, że włączenie nasion soi do diety pomaga w spalaniu tłuszczu. Konsumpcja soi może mieć różne formy, od picia sojowego mleka do jedzenia chleba z ziarnami soi.

Jabłka i grejpfruty
Owoce takie jak jabłka i grejpfruty mogą z powodzeniem zaspokoić głód a przy tym nie zawierają zbędnych kalorii. Picie codziennie świeżego soku z grejpfruta może pomóc w spalaniu tłuszczu a dodatkowo stanowi bardzo zdrowy tonik dla skóry. Grejpfrut jest owocem cytrusowym, a te pomagają w spalaniu tłuszczu.
3
migdały
Owsianka
To prawda, smak owsianki może nie być szczególnie ekscytujący, lecz kiedy celem jest spalenie tłuszczu, może ona bardzo pomóc. Substancje odżywcze zawarte w owsiance sprawiają, że jest to doskonały posiłek. Zawiera on rozpuszczalny błonnik, który pomaga wiązać i wydalać szkodliwy cholesterol. Aby poprawić jej smak, można podawać ją z owocami. Podobnie, można dodać do niej miód i orzechy.

Migdały
Zjedzenie dziennie około 28 g migdałów, które zawierają 4g białka zaspokoi twoje zapotrzebowanie na błonnik i doskonale sprawdza się jako przekąska, która nie pozostawia po sobie żadnych niepożądanych tłuszczów w organizmie. Ostatnie badania pokazują, że twierdzenie, jakoby migdały podwyższały poziom cholesterolu nie jest prawdziwe.
  • Komentarze Tipy.pl (4)

Nie będzie widoczny na stronie
 
marcin - 2017-02-09
soja w Polsce jest sprowadzana- GMO! to ja już wolę mieć oponkę
krisw5 - 2017-02-09
To bzdury stosowałem tą dietę. I przytyłem 10kg. w 1,5 roku. Tylko ruch i ćwiczenia a nie dieta. Wracam do sportu. AMATOR.
Marek - 2017-02-09
Ludzie, wy jeszcze żyjecie w XX wieku. Już przed kilkunastu laty stwierdzono że trzeba jeść żółtka jaj, bo występuje w nich dobry cholesterol (HDL) potrzebny człowiekowi, a unikać bezwartościowego białka jaj (w stanie surowym jest nawet niebezpieczne dla zdrowia)
bobi - 2017-02-09
ja jem dwa schabowe dzienni plus 2kg ziemniakow i kilka kanapek ze smalcem i git
Bardzo często zdarza się, że otrzymujesz leki na receptę i zalecenie, aby przyjmować tylko połowę określonej dawki....
Newsletter - Bądź na bieżąco Codziennie nowa porada w twojej skrzynce
Logowanie   Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się
E-mail

Hasło

   
  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook


lub
Zapomniałeś hasła - kliknij tutaj
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło


Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook


lub