5 alternatywnych metod leczenia raka strona 1 z 4

Wiele osób kwestionuje słuszność i skuteczność zastosowania chemio czy radioterapii oraz konwencjonalnych metod leczenia nowotworów. Coraz więcej osób chorych na raka szuka alternatywnych sposobów leczenia. Zebraliśmy 5 najbardziej znanych terapii leczenia nowotworów. Trzeba jednak pamiętać, że skuteczność kilku z nich, nie została potwierdzona naukowo. Zanim więc zdecydujemy się na wypróbowanie którejś z tych metod, warto poradzić się lekarza.
5 alternatywnych metod leczenia raka
Udostępnij na FB
1
terapia dr budwig
Terapia Gersona
Terapia ta została opracowana ponad 90 lat temu i pomogła wielu chorym. Wielu badaczy tę terapię uważa za jedną z najlepszych alternatywnych metod leczenia raka. Obejmuje ona stosowanie w diecie organicznych owoców, warzyw i zbóż. Dieta ta jest bogata w witaminy i minerały. Terapię zaczyna się od wypicia dziennie 13 szklanek świeżego soku, spożycia trzech posiłków na bazie roślinnej i przekąsek również w postaci owoców. Terapia Gersona jest bardzo cenionym sposobem w leczeniu, więc skonsultuj się z lekarzem, aby dołączyć ją do kuracji.

Protokół dr Budwig
To kolejny sposób, który opiera się na zastąpieniu przetworzonej żywności, żywnością organiczną oraz olejem. Dr Budwig opracowała przepis na napój, który należy spożywać codziennie. Do przygotowanie mikstury potrzebujesz: 170 g nabiału (biały ser, kefir), 4 łyżki kiełkujących i zmielonych nasion chia lub siemienia lnianego, 1 łyżki oleju lnianego, 1 łyżeczki kurkumy i ¼ łyżeczki czarnego pieprzu. Składniki należy wymieszać i miksturę pić codziennie, aby szybko zobaczyć pierwsze wyniki.
2
witamina c leczenie raka
Proteoliczna terapia enzymatyczna
Kolejny zabieg wymaga zrównoważenia układu nerwowego w sposobach radzenia sobie ze szkodliwymi sytuacjami. Brak tej równowagi uważany jest za jedną z głównych przyczyn raka. Oto propozycje naukowców, którzy opracowali tę terapię. Osoby z guzami nabłonkowymi, takimi jak rak płuc, trzustki, okrężnicy, gruczołu krokowego, raka macicy, powinny stosować dietę opartą na bazie roślin i z minimalnym lub całkowitym zakazem spożycia biała zwierzęcego. Chorzy z guzami lub rakiem typu immunologicznego takich jak białaczka, szpiczak lub chłoniak powinny stosować dietę wysoko białkową i wysoko tłuszczową z minimalnym spożyciem pokarmów roślinnych.

Chelatacja - Witamina C
Następną terapią jest chelatacja, polegająca na dożylnym podaniu witaminy C. Terapia ta wykorzystuje naturalne substancje chemiczne i związki, które usuwają toksyny z organizmu. Istnieje wiele badań, które potwierdzają skuteczność zastosowania witaminy C w walce z rakiem. Aby zapobiec i wspomóc organizm w walce z chorobą należy co dzień spożywać większą dawkę witaminy C.
3
olejek kadzidłowy rak
Terapia olejkiem kadzidłowym
Istnieją dowody na to, że wdrożenie olejku kadzidłowego do walki z chorobą nowotworową jest skuteczne. Wykazano, iż olejek jest efektywny w następujących odmianach nowotworu: mózgu, piersi, jelita grubego, rak trzustki, prostaty i żołądka. Zastosowanie olejku w leczeniu wydaje się dobrym pomysłem. Porozmawiaj z lekarzem i sprawdź, czy ten alternatywny środek jest dla ciebie.
  • Komentarze Tipy.pl (1)

pk - 2017-03-22
każdą tak tak, każdą odmianę raka można wyleczyć w max kilka miesięcy całkowicie, ale zupełnie zmieniacie wówczas tryb waszego życia, a w szczególności pożywienia. Niestety w eu i usa jest zakaz leczenia, wiadomo farmaceutyka musi zarobić i ludzkiej głupocie ;D Bo realne koszty leczenia raka są znikome.
Jeśli nie wierzysz to poszukaj informacji na temat zachorowań na raka na w Izraelu
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub