3 sposoby na ukrycie zapasowego klucza strona 1 z 4

Chowanie klucza pod wycieraczką domu nie jest dobrym rozwiązaniem. Kładzenie klucza na obudowie lampy też może okazać się kiepskim pomysłem. Pierwszą zasadą ukrywania większości przedmiotów jest, aby ukryć je w zasięgu wzroku lecz dyskretnie. W takiej sytuacji należy porzucić wszelkie schematy myślowe. Kolejnym problemem w ukrywaniu klucza jest, częstotliwość z jaką będziesz wyciągać klucz. Jeśli jest to raz na dłuższy czas nie masz się czego obawiać. Natomiast, jeśli będziesz robić to często istnieje szansa, że ktoś nakryje cię i odkryje twój schowek. Jeżeli nie masz pomysłu gdzie schować klucz, podpowiemy ci. Oto trzy sprytne sposoby na schowanie zapasowego klucza.
3 sposoby na ukrycie zapasowego klucza
Udostępnij na FB
1
schowek na zapasowy klucz
2
zapasowy klucz schowek
Buda dla psa
Bardzo sprytnym sposobem ukrycia klucza do domu jest schowanie go pod budą dla psa – jeśli jesteś właścicielem psa oczywiście. Psy zazwyczaj są obrońcami domu, więc ukrywanie klucza pod budą wydaje się być słusznym rozwiązaniem. Większość włamywaczy i intruzów stara się unikać psów. Nie ważne czy twój pies jest mały czy duży, intruz nie będzie taki odważny, aby sięgać pod budę psa. Wystarczy wsunąć zapasowy klucz pod budę psa. Klucz można pobrać w dowolnym momencie, nawet pod przykrywką głaskania psa i nie wzbudzać zbędnego zainteresowania.
3
skrytka na klucz
Sztuczny kamień
Ukrycie klucza wewnątrz fałszywej skale jest sprytną sztuczką. Sztuczny kamień będzie zwracał uwagę, gdy znajdzie się w nietypowym dla siebie miejscu np. w doniczce z kwiatami. Fałszywy kamień będzie wyglądał realnie w otoczeniu innych kamieni. Umieść klucz w kamieniu przed położeniem go w bezpiecznym miejscu. Warto poszukać ciekawych propozycji skrytek na różnego rodzaju przedmiotu. Jeśli jesteś osobą kreatywną, taki sprytną skrytkę możesz zrobić w domu.
Przeczytaj teraz: Jak czyścić kominek?
  • Komentarze Tipy.pl (0)

E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub