Niesamowite właściwości mrożonych cytryn strona 1 z 4

Wszyscy wiemy, że cytryny są jednym z najzdrowszych owoców na naszej planecie. Nie wszyscy natomiast wiedzą, że to skórka jest najzdrowszą częścią cytryny. Jeśli zjesz cytrynę razem ze skórką to otrzymasz od 5 do 10 razy więcej witamin niż jedząc tylko sam miąższ z cytryny. Owoce zawierają witaminę C, witaminę B6, witaminę E, witaminę A, fosfor, żelazo, wapń, potas i magnez. Wszystkie te składniki sprawiają, że spożywanie cytryn jest niezwykle korzystne dla naszego zdrowia.
Niesamowite właściwości mrożonych cytryn
Udostępnij na FB
1
mrożona cytryna
Interesujący jest fakt, że zamrożenie cytryn podnosi ich korzyści zdrowotne. Zanim je jednak zamrozisz, zadbaj o to, aby były dokładnie umyte i wysuszone. Oczywiście najlepiej gdyby to były cytryny organiczne, wtedy masz pewność, że w skórce nie znajdują się szkodliwe substancje chemiczne. Jeśli nie jesteś pewien źródła ich pochodzenia umyj cytryny octem jabłkowym. Umyte i wysuszone cytryny włóż do zamrażalnika.
2
tarcie mrożonej cytryny
Gdy cytryny będą dokładnie zamarznięte wyjmij je z zamrażalnika. Zetrzyj zamarznięte cytryny na tarce, tak jakbyś ścierał kawałek sera. Startą cytrynę możesz spożywać jak chcesz. Możesz ją dodać do sałatki, zupy, sosu, jogurtu, makaronu czy lodów domowej roboty.
Startą mrożoną cytrynę możesz również dodać do koktajli owocowych, soku czy herbaty.
3
cytryny
Cytryny działają o wiele lepiej niż leki używane w chemioterapii. Spowalniają wzrost komórek nowotworowych. Terapia cytrynami nie powoduje żadnych skutków ubocznych. Poza tym spożywanie cytryn pomaga zwalczać drobnoustroje, bakterie i grzyby. Skutecznie działają przeciwko ludzkim pasożytom i robakom. Cytryny pomagają leczyć depresję i walczyć ze stresem.
  • Komentarze Tipy.pl (3)

rakolook - 2017-03-27
Qballz - 2017-03-17
X - 2017-03-17
"Cytryny działają o wiele lepiej niż leki używane w chemioterapii. Spowalniają wzrost komórek nowotworowych".
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub