Jak pozbyć się owłosienia na twarzy? strona 1 z 4

Owłosienie na twarzy może być koszmarem dla każdej kobiety. Ciągle poszukujemy rozwiązania, które na trwale rozwiąże problem. Większość kobiet stosuje różne zabiegi w celu usunięcia włosków tak jak np. golenie czy usuwanie woskiem, jednak nie są to wystarczająco skuteczne metody. Po takich zabiegach włoski odrastają szybciej i są grubsze. Co robić, żeby nie wyglądać jak wilkołak? Poniżej znajdują się 3 metody skutecznego usuwania nadmiernego owłosienia z twarzy, sprawdź która najbardziej odpowiada twoim potrzebom.
Jak pozbyć się owłosienia na twarzy?
Udostępnij na FB
1
usuwanie włosków
Metoda 1
Wymieszaj jedną szklankę mąki z ciecierzycy ( jeśli nie masz mąki z ciecierzycy możesz zastąpić ją mąką pszenną), pół łyżeczki mielonej kurkumy i odrobinę mleka. Nałóż mieszankę na twarz i pozostaw do wyschnięcia. Następnie używając wilgotnego ręcznika usuń ją z twarzy w kierunku przeciwnym do wzrostu włosów. Zmyj reszki maseczki ciepłą wodą. Wklep w skórę twarzy balsam nawilżający. Skóra może być przez jakiś czas podrażniona. Regularne stosowanie maseczki doprowadzi do znacznej redukcji zarostu.
2
sok z cytryny
Metoda 2
Możesz również użyć świeżego soku z cytryny i mąki z ciecierzycy w celu usunięcia niechcianych włosków. Zmieszaj 10 ml soku z cytryny z 1 szklanką wody i 30 g mąki. Mieszaj składniki aż do uzyskania jednolitej pasty. Nałóż maseczkę na twarz, odczekaj 15 minut, następnie usuń ją wilgotnym ręcznikiem.
3
usuwanie włosków
Metoda 3
Możesz również przygotować mieszankę do usuwania włosków z innych części ciała. Będziesz potrzebować białka jaj, mąki kukurydzianej i cukru. Wymieszaj jedno białko jajka z łyżką cukru i połową łyżki mąki kukurydzianej. Gęstą pastę nałóż na suchą skórę i pozostaw do wyschnięcia. Następnie zdejmij maseczkę w kierunku przeciwnym do wzrostu włosów.
  • Komentarze Tipy.pl (1)

bars - 2017-03-23
Mnie wystarczy ze kobieta jest nieco ładniejsza od małpy ...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub