4 powody, dla których powinno się nosić polaryzowane okulary strona 1 z 4

Jeśli musisz wybierać między soczewkami z polaryzacją a tymi bez polaryzacji, twój typ powinien być jasny. Gdy jedziesz na wakacje, twoje oczy potrzebują dodatkowej bariery w postaci polaryzacji. Takie okulary oferują najlepszą ochronę przed szkodliwymi promieniami. W dalszej części artykułu poznasz najważniejsze powody, dla których warto nosić soczewki polaryzacyjne.
4 powody, dla których powinno się nosić polaryzowane okulary
Udostępnij na FB
1
okulary z polaryzacją
Redukują odblaski
Soczewki polaryzacyjne działają poprzez blokowanie odbicia promieni, które mogłyby stanowić zagrożenie dla oczu. Gdy słońce mocno świeci, metalowe przedmioty odbijają światło, które może uderzyć bezpośrednio w oczy. Jeśli nie nosisz soczewek polaryzacyjnych, ostre światło może spowodować ból migrenowy. Jest o wiele lepiej zapobiegać niż żałować, zwłaszcza gdy jesteś na plaży lub zimą w górach.
2
okulary polaryzacyjne
Doskonałe do uprawiania sportów
Jeśli uprawiasz sporty wodne, okulary polaryzacyjne powinny znaleźć się w twoim wyposażeniu. Nosząc je, jesteś w stanie zobaczyć powierzchnię wody bez oślepiających refleksów. Możliwe, że już zauważyłeś iż rybacy i sportowcy uprawiający sporty wodne zakładają okulary polaryzacyjne w słoneczny dzień. Soczewki blokują refleksy i pozwalają efektywniej widzieć taflę wody.
3
okulary polaryzacja
Redukują zmęczenie oczu
Kiedy spędzasz dużo czasu na zewnątrz, z pewnością zauważasz, że twoje oczy są zmęczone. W słoneczny jasny dzień oczy narażone są na ciągłe mrużenie. Okulary polaryzacyjne filtrują promienie słoneczne docierające do oka i dzięki temu oczy nie męczą się tak szybko.

Poprawiają wzrok
Czy wiesz, że noszenie soczewek polaryzacyjnych może poprawić wzrok? Właśnie dzięki nim możesz łatwiej zauważać różne kolory i obrazy, których nigdy wcześniej nie dostrzegałeś. Twoja wizja będzie bardziej ostra i wyraźna niż podczas noszenia zwykłych okularów.
  • Komentarze Tipy.pl (0)

E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub