4 powody, dlaczego powinno się nosić polaryzowane okulary strona 1 z 4

Jeśli musisz wybierać między soczewkami z polaryzacją a soczewkami bez polaryzacji, wybór powinien być jasny. Gdy wybierasz się na wakacje, twoje oczy potrzebują dodatkowej ochrony w postaci polaryzacji. Takie okulary oferują najlepsza ochronę przed szkodliwymi promieniami. W dalszej części artykułu poznasz najważniejsze powody dla których warto nosić soczewki polaryzacyjne.
4 powody, dlaczego powinno się nosić polaryzowane okulary
Udostępnij na FB
1
okulary z polaryzacją
Redukują odblaski
Soczewki polaryzacyjne działają poprzez blokowanie odbicia promieni, które mogłyby stanowić zagrożenie dla oczu. Gdy słońce mocno świeci, metalowe przedmioty odbijają światło, które może uderzyć bezpośrednio w oczy. Jeśli nie nosisz soczewek polaryzacyjnych, ostre światło może spowodować ból migrenowy. Jest o wiele lepiej zapobiegać niż żałować, zwłaszcza gdy jesteś na plaży lub zimą w górach.
2
okulary polaryzacyjne
Doskonałe do uprawiania sportów
Jeśli uprawiasz sporty wodne, okulary polaryzacyjne powinny znaleźć się w twoim wyposażeniu. Nosząc soczewki polaryzacyjne, jesteś w stanie zobaczyć powierzchnię wody bez oślepiających refleksów. Możliwe, że już zauważyłeś że rybacy i sportowcy uprawiający sporty wodne zakładają okulary polaryzacyjne w słoneczny dzień. Soczewki blokują refleksy i pozwalają efektywniej widzieć taflę wody.
3
okulary polaryzacja
Redukują zmęczenie oczu
Kiedy spędzasz dużo czasu na zewnątrz, z pewnością zauważasz, że twoje oczy są zmęczone. W słoneczny jasny dzień, spędzony bez okularów oczy męczą się przez ich ciągłe mrużenie. Okulary polaryzacyjne filtrują promienie słoneczne docierające do oka i dzięki temu oczy nie męczą się tak szybko.

Poprawiają wzrok
Czy wiesz, że noszenie soczewek polaryzacyjnych może poprawić wzrok? Tak to prawda, noszenie spolaryzowanych soczewek, będziesz dużo łatwiej zauważać różne kolory i obrazy, których nigdy wcześniej nie dostrzegałeś. Twoja wizja będzie bardziej ostra i wyraźna, niż podczas noszenia zwykłych okularów.
  • Komentarze Tipy.pl (0)

E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub