Co twoje oczy mogą powiedzieć ci o twoim zdrowiu? strona 1 z 4

Wszyscy wiemy, że oczy są zwierciadłem duszy. Oczy nie tylko mogą nam powiedzieć wiele na nasz temat, ale również mogą ukazać nasz stan zdrowia. Oto 6 rzeczy, których możesz dowiedzieć się od swoich oczu.
Co twoje oczy mogą powiedzieć ci o twoim zdrowiu?
Udostępnij na FB
1
wzrok choroby
Niewyraźne widzenie
Spędzanie zbyt wiele czasu przed komputerem może powodować zaburzenia widzenia i pieczenie oczu. Medycyna ma nawet nazwę dla tego stanu, nazywają je syndromem widzenia komputerowego. Ma ono związek ze zbytnim używaniem telefonu bądź komputera.

Guzek na powiece
Guzek formujący się na powiece może być bardzo bolesny i irytujący. Jest on spowodowany przez zablokowanie gruczołów łojowych i zwykle znika w ciągu kilku dni. Jeśli guzek nie zniknie po 3-4 dniach, może być on objawem raka gruczołu łojowego.
2
oczy a choroby
Martwe pole
To naprawdę przerażające zauważyć martwe pole w swojej wizji. Martwe pole spowodowane jest głównie przez bóle głowy i migreny. Mogą mu towarzyszyć faliste linie i błyskające kropki. Jeśli sytuacja trwa dłuższy czas i nie przechodzi, skontaktuj się z lekarzem.

Żółte białka
Noworodki i dorośli mogą doświadczyć żółtaczki, wywołanej przez nieprawidłową czynność wątroby. Żółte białka mogą również świadczyć o problemach z pęcherzykiem żółciowym bądź pęcherzem. Jeśli zauważysz u siebie żółte białka, skonsultuj się z lekarzem.
3
wzrok poprawa
Utrata brwi
Stres, starzenie się, niedobór składników odżywczych, łysienie mogą być przyczyną utraty brwi. Inną przyczyną jest niedoczynność tarczycy. Umów się na wizytę u lekarza, jeśli zauważysz niepokojącą utratę brwi.

Zaburzenie wizji
Utrata wzroku jest poważnym problemem. Jeśli twój wzrok nagle stał się słabszy, obraz jest rozmazany, natychmiast poszukaj pomocny, gdyż jest to oznaka udaru.
  • Komentarze Tipy.pl (0)

E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub