Jak woda poprawi jakość pieczonego kurczaka? strona 1 z 4

Pieczony kurczak to danie, które jest idealne na każdą okazję. Mięso z kurczaka jest smaczne, można je podawać z różnymi sezonowymi, warzywami. Takie danie zawsze smakuje. Pomimo, iż przyrządzenie kurczaka wydaje się proste, istnieją jednak pewne pułapki kulinarne, które sprawiają, że kurczak często jest suchy i zbyt wypieczony. Jak idealnie przyrządzić pieczonego kurczaka?
Jak woda poprawi jakość pieczonego kurczaka?
Udostępnij na FB
1
drób pieczenie
W pieczeniu drobiu należy zastosować pewnie sztuczki, a będziesz mieć pewność że kurczak będzie zawsze pyszny, soczysty i idealnie upieczony. Do przyrządzenia kurczaka będzie ci potrzebny:
rozgnieciony czosnek
świeży tymianek
pół cytryny
woda
oliwa z oliwek
sól
pieprz
2
woda
Natrzyj kurczaka z wierzchu solą, pieprzem i oliwą, połączenie tych trzech składników sprawi,że skóra będzie chrupiąca i brązowa. Pewnie się zastanawiasz jak wykorzystać wodę podaną w przepisie. Otóż woda razem z cytryną i ziołami znajdzie się wewnątrz kurczaka. Może się to wydawać trochę dziwne ale powód umieszczenia wody wewnątrz jest genialny.
3
pieczenie kurczaka
Otóż kurczak nie tylko będzie się piekł, ale również delikatnie gotował od środka, dzięki parze wodnej. Dzięki temu zabiegowi mięso będzie delikatne i soczyste. Żadna inna technika pieczenia kurczaka nie może się jej równać. A wszystko czego potrzebujesz to trochę wody z kranu. Nie ma nic prostszego, aby przygotować idealnie wilgotnego pieczonego kurczaka.
  • Komentarze Tipy.pl (0)

E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub