8 sposobów wykorzystania soli morskiej strona 1 z 4

Sól morska to naturalna sól otrzymywana bezpośrednio z wody morskiej. Największa różnicą między solą morską, a jej przetworzonym odpowiednikiem jest to, że nie jest ona sztucznie zmodyfikowana. Podczas, gdy druga musi przejść przez wiele metod przetwarzania. Oto największe zalety i środki zaradcze przy użyciu soli morskiej.
8 sposobów wykorzystania soli morskiej
Udostępnij na FB
1
sól morska leczenie
Leczenie trądziku
Maseczka z soli morskiej jest skutecznym środkiem w leczeniu trądziku, którą możesz łatwo przygotować w domu. Wymieszaj 1 łyżeczkę soli morskiej z 3 łyżeczkami wody, do całkowitego rozpuszczenia się soli. Na koniec dodaj 1 łyżeczkę miodu.

Bolące stopy
Moczenie zmęczonych stóp w ciepłym roztworze soli, pomaga rozluźnić mięśnie i złagodzić bolesność i ból stóp.

Układ oddechowy
Działanie soli morskiej może być również korzystne na układ oddechowy. Sól pomaga odrywać zalegający śluz oraz zmniejszyć stan zapalny. W rezultacie sól ułatwia oddychanie.
2
sól morska zastosowanie
Leczenie łuszczycy
Sól morską uważa się za naturalny środek do leczenia łuszczycy wraz z zastosowaniem odpowiednich leków. Leczenie solą morską wykazało znaczną poprawę wyglądu skóry oraz zmniejszenie swędzenia skóry.

Sucha skóra
Peeling solny jest najlepszym sposobem na wygładzenie suchej i szorstkiej skóry. Nie tylko pomaga usunąć martwy naskórek i brud, ale również poprawia krążenie krwi w ciele. Potrzebujesz 2 części soli morskiej, 4 części oleju migdałowego oraz 20 kropli dowolnego olejku eterycznego. Wymieszaj wszystkie składniki i przechowuj w szczelnym pojemniku. Stosuj peeling podczas kąpieli.
3
sól morska korzyści
Wypadanie włosów
Korzyścią soli morskiej jest pobudzenie wzrostu włosów. Masaż skóry głowy solą morską pomaga poprawić krążenie krwi i ukrwienie mieszków włosowych.

Higiena jamy ustnej
Sól wspomaga ochronę zębów przed uszkodzeniami i zapobiega rozwojowi próchnicy. Regularne płukanie jamy ustnej roztworem soli, pomaga złagodzić obrzęki ust, krwawienie dziąseł, wrzodów i ból gardła.

Kąpiel oczyszczająca
W domu możesz przygotować własną oczyszczającą kąpiel. Potrzebne ci będą: 1/8 szklanki soli morskiej, 1/8 szklanki białej glinki i kilka kropel dowolnego olejku eterycznego. Wymieszaj składniki razem i zostaw na kilka godzin do wyschnięcia olejku. Do kąpieli użyj kilka łyżek mieszanki dodając ją do wody
  • Komentarze Tipy.pl (0)

E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub