Jak sobie radzić w podróży? strona 1 z 4

Robi się coraz cieplej, weekend majowy zbliża się -nadchodzi czas urlopów. Najpierw planowanie wycieczki a potem pakowanie plecaków i walizek. Jak sobie z tym poradzić? Poniżej prezentujemy kilka przydatnych wskazówek jak sobie radzić w podróży i jakich sztuczek użyć, aby się spakować. Znajdziemy też kilka nietypowych zastosowań dla przedmiotów, które mogą okazać się niezbędne w podróży.
Jak sobie radzić w podróży?
Udostępnij na FB
1
wspinaczka
Klipsy do papieru
Klipsy są tanie, wszechstronne, maja różne rozmiary i przydają się nie tylko w biurze. Klipsy w podróży mogą być bardzo przydatne. Możesz ich użyć do zabezpieczenia ostrzy w maszynce do golenia albo szczoteczki do zębów. Mogą tez posłużyć jako „stojaczek” dla przyborów higieny osobistej. Kable od słuchawek nigdy się nie poplączą jeśli zepniesz je klipsem.
2
mapa
Mapa
Gdy potrzebujesz mapy ,a twój telefon jest poza zasięgiem sieci i nie łapie sygnału, łatwo się zgubić. Na szczęście istnieją ukryte funkcje wyszukiwarki internetowej. Możesz zapisać w pamięci telefonu mapę w trybie offline. Mapa zostanie zapisana w pamięci podręcznej telefonu. Teraz możesz z niej skorzystać w każdej chwili, nawet jak nie masz dostępu do internetu.
3
podróżowanie
Przekąski
Długie podróże mogą sprawić, że poczujesz się głody. Warto zabrać ze sobą przekąski. Ale jak je spakować? Z pomocą przychodzi pojemnik na śrubki. Taki organizer z łatwością pomieści wszystkie przekąski a ty będziesz mieć pewność, że nic w plecaku nie ulegnie zabrudzeniu. Płaskie pojemniki posiadają przegródki, pozwalające na oddzielenie żywności i pokrywkę zatrzaskową.
  • Komentarze Tipy.pl (0)

E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub