7 napojów, które oczyszczą twoją wątrobę i będą spalać tłuszcz strona 3 z 6

2
Herbata z rumianku
Wielu z nas uwielbia herbatę z rumianku i pija ją niemal każdego dnia. Z pewnością wiesz, że herbata z rumianku posiada charakterystyczny, gorzki smak. Dzieje się tak za sprawą związku chemicznego - seskwiterpenu laktonowego. Związek ten jest w stanie wspierać wątrobę w procesach detoksykacji. Wielu naukowców na całym świecie twierdzi, że rumianek posiada właściwości uspokajające, które wyciszają organizm i przyczyniają się do poprawy jakości snu. To niesamowicie zdrowe zioło posiada także właściwości przeciwzapalne, które zwalczają zaawansowane i ciężkie zapalenia, powodujące podwyższenie poziomu toksyn w naszych organizmach.

Woda cytrynowa
Woda cytrynowa jest produktem niebywale zdrowym i każdy powinien ją spożywać codziennie. Wielu z was pewnie słyszało o ilości naturalnych suplementów i minerałów zawartych w wodzie cytrynowej oraz o tym, jak działa na nasze ciało. Uważaj jednak na to, co kupujesz i staraj się wybierać takie cytryny, które nie były poddawane ekspozycji na pestycydy.
Picie wody cytrynowej przed snem
Picie wody cytrynowej przed snem jest bardzo dobrym rozwiązaniem. Podczas gdy smacznie śpisz, ona pomaga twojemu organizmowi pozbyć się nadmiaru szkodliwych substancji. Według ekspertów, najlepsza jest ciepła woda cytrynowa. Zimne napoje mogą natomiast spowodować szok w twoim organizmie i odebrać składowane w nim ciepło.
Udostępnij na FB
  • Komentarze Tipy.pl (0)

E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub