Jak spędzić walentynki będąc singlem? strona 1 z 3

Podczas gdy wszyscy twoi znajomi narzekają na konieczność kupienia prezentu walentynkowego dla swojej dziewczyny lub nie mają na niego pomysłu, ty zastanawiasz się czy chciałbyś mieć kogoś komu trzeba by było kupić prezent, albo przynajmniej kogoś kto kupił by go tobie? Walentynki to dzień miłości, romantyzmu i namiętności. Jednak jeśli nie masz drugiej połówki, dzień ten nie powinien być przez ciebie zapomniany. Nawet jeśli nie otrzymasz czekoladek czy innych gadżetów, istnieje wiele sposobów na to, by dobrze bawić się tego dnia, będąc singlem. Wcale nie musisz dzwonić do swoich byłych, by przez chwilę poczuć się tego dnia „normalnie”. Tego dnia zrób coś dla siebie. Poniżej znajdziesz kilka sposobów na to, jak spędzić walentynki będąc singlem.
Jak spędzić walentynki będąc singlem?
1

Zrób coś dla siebie.

Idź do SPA, zafunduj sobie masaż lub wybierz się do nowej restauracji, którą zawsze chciałeś odwiedzić. Oczywiście nie siedź sam przy stoliku, tylko zaproś kilku przyjaciół. Z pewnością będziecie dobrze się bawić. Kup sobie nową koszulę lub jakiś gadżet do swojego samochodu – coś o czy zawsze marzyłeś. Nie ważne jak spędzisz walentynki, ważne jest to, byś dobrze się bawił i dobrze się czuł.

2

Zorganizuj przyjęcie.

Zaproś wszystkich samotnych znajomych oraz tych, którzy tego wieczoru nie mogą spędzić ze swoją druga połówką i zorganizuj wspólną imprezę. Zrób drinki i koktajle, zamów przekąski. Zadbaj o dobrą muzykę i spraw, by ta noc była dla wszystkich niezapomniana. Zorganizowanie tego typu imprezy jest świetnym rozwiązaniem, jeśli nie chcesz spędzić walentynek w samotności.

3

Wybierz się na imprezę.

Jeśli zostałeś zaproszony na przyjęcie, nie wahaj się tylko idź. Nie ważne czy masz kogoś czy nie. Nikt przecież nie powiedział, że nie możesz przyjść na walentynkowe przyjęcie, jeśli nie masz partnerki. Kto wie, być może opuścisz przyjęcie już nie sam.

Udostępnij na FB
Wskazówki
  • Oczywiście najlepszym sposobem aby przestać się martwić samotnymi walentynkami jest nie przejmowanie się głupimi świętami komercyjnymi. Zauważ, że większość par obchodzi to święto wyłącznie na pokaz. Tego dnia są dla siebie mili i obsypują się prezentami, zaś przez resztę dni w roku sprawiają sobie przykrość, kłócą się, obrażają a czasami nawet zdradzają. Nie ma chyba o co być zazdrosnym, nie sądzisz? Dopóki nie trafisz na tą jedyną, nie szukaj nikogo na siłę. To zupełna strata czasu!
4

Odpoczywaj.

Jeśli miałeś ciężki dzień w pracy i okropnie się czujesz, spędź ten wieczór w domu. Zamów ulubione jedzenie, połóż się na kanapie lub usiądź wygodnie w fotelu i oglądaj telewizję. Możesz również wypożyczyć film, który zawsze chciałeś oglądnąć, ale nigdy nie miałeś na to szansy. Jeśli jesteś sam, możesz spędzić walentynki jak tylko zechcesz i możesz zrobić coś tylko dla siebie.

5

Wyrwij się gdzieś ze swoimi kumplami.

Umów się z kumplami singlami i razem gdzieś wyskoczcie. Idźcie na drinka lub na bilard i spędźcie miły wieczór przy męskich napojach, muzyce i nieprzyzwoitych żartach. Kto powiedział, że kobiety są potrzebne do tego, by dobrze się bawić?

6

Zrób coś dla innych.

To wymaga dużo odwagi, by choć na chwilę zapomnieć o swoim ego i pokierować się tą wskazówką. Walentynki to dzień, w którym okazujemy innym miłość i wdzięczność, wcale więc nie musisz ograniczać się do kobiet. Zrób coś miłego dla swojego kumpla, członka rodziny lub współpracownika, kogoś kto zawsze ci pomoże. W ten sposób okażesz drugiej osobie wdzięczność.

7

Spotkaj się z ulubioną koleżanką.

Spędź czas z kobietą, przy której czujesz się najlepiej. Kto wie, być może spotkanie tej nocy dwóch samotnych dusz przerodzi się w coś wyjątkowego. Jednakże zachowaj ostrożność, jeśli przekraczasz pewną granicę z kobietą, która zawsze była twoją przyjaciółką. Seks miedzy przyjaciółmi ma swoje zalety, ale także i wady.

8

Rób to, co zwykle.

Nie traktuj tego dnia wyjątkowo i spędź go tak, jak każdy inny. Idź do pracy, później na siłownię, wróć do domu i ciesz się z ciepłego obiadu przed telewizorem. Potem po prostu idź spać. Gdy się obudzisz będzie już 15 luty i nic się nie zmieni – oczywiście poza twoimi mięśniami, które dzięki treningowi stają się coraz bardziej widoczne.

9
Walentynki niczym nie różnią się od innych dni, to kolejne komercyjne święto. Ale jeśli za rok nie chcesz po raz kolejny spędzić walentynek samotnie, już dziś zacznij szukać swojej drugiej połówki.
Wskazówki
  • Komentarze Tipy.pl (0)

E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub