Jakie kwiaty wybrać na Walentynki?

Walentynki to wyjątkowy dzień dla wszystkich zakochanych. To jedyny taki czas w roku, kiedy możesz wyjawić swoje najgłębiej skrywane uczucia osobie, którą kochasz. Jednym z najczęściej kupowanych z okazji Walentynek prezentów są kwiaty. Niezależnie od tego czy zamierzasz podarować swojej drugiej połówce goździki, róże, czy gotową kompozycję, pamiętaj, że wybór kwiatów jest równie istotny, co same Walentynki. Weź pod uwagę poniższe sugestie, a na pewno sprawisz swojej wybrance radość.
Jakie kwiaty wybrać na Walentynki?
1

Dowiedz się, jakie są upodobania twojej drugiej połówki. Pierwszą rzeczą, jaką należy wiedzieć przed podjęciem decyzji, jest poznanie charakteru tego, komu chce się podarować kwiaty. Kwiaty różnią się od siebie kolorem, kształtem, zapachem. Jakie z nich przypadną do gustu osobie, którą zamierzasz obdarować? Czy lubi ona kolor różowy? A może którąś z odmian Gerbery? Bardziej zależy jej na wyglądzie kwiatów, czy na ich subtelnym zapachu?

2

Wybierz kwiaty, które będą pasować do jej osobowości. Wiedziałeś, że kompozycje kwiatowe mogą być zrobione tak, by pasowały do charakteru osoby, dla której są przeznaczone? Sportsmenki na przykład mogą ucieszyć się z bukietu polnych kwiatów z naturalnymi akcentami, np. z gałązek lub drewna. Romantyczki pokochają zestawienia delikatnych kolorów i lekkich zapachów. Dziewczyny twardo stąpające po ziemi poczują się docenione, gdy dostaną modne bukiety dużych, żywych kwiatów. Zanim podejmiesz ostateczną decyzję, skonsultuj się z kwiaciarką, a na pewno coś ci doradzi.

3

A jeśli chodzi o mężczyzn... Jeśli chcesz podarować kwiaty mężczyźnie (tak, mężczyźnie), poproś o dodanie do bukietu czegoś specjalnego, odnoszącego się do jego hobby i zainteresowań. Na przykład, jeśli facet lubi grać w ping-ponga możesz umieścić w bukiecie nadzianą na drucik piłeczkę pingpongową. Jeśli chłopak lubi czytać, być może w bukiecie ładnie będzie wyglądać zwinięty kawałek pergaminu lub papieru. W ogólności, mężczyźni wolą żywe, jaskrawe kolory, takie jak żółty czy pomarańczowy.

Udostępnij na FB
  • Komentarze Tipy.pl (1)

Monika - 2017-02-10
Chciałabym naturalną róże ozłocić- gdzie można by coś takiego wykonać ?
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub