Jak zawiązać bandanę?

Bandana (zwana przez niektórych bandamką) to kwadratowa, zazwyczaj wzorzysta chusta. Tradycyjnie nosi się ją zawiązaną na głowie, w pewien charakterystyczny sposób. Jeśli chcesz się dowiedzieć, jak wiązać bandanę, przeczytaj ten artykuł.
Jak zawiązać bandanę?
1
Po pierwsze – co oczywiste – będziesz potrzebował bandany. W zależności od wielkości Twojej głowy przyjmuje się, że jej bok nie powinien przekraczać około 60 cm.
Rozłóż swoją bandanę płasko na podłodze lub stole.wiązanie bandany - krok 1.
2
Zagnij jeden z rogów tak aby jego czubek znajdował się w centralnej części kwadratury bandany. Jest to jedna z najlepszych metod składania bandany. Generalnie, im mniej materiału zagniesz, tym większy rozmiar będzie miała bandana, i vice versa. Zależy to więc od efektu, jaki chcesz osiągnąć i od rozmiaru Twojej głowy.wiązanie bandany - krok 2.
3
Trzymaj zagiętą bandanę po obu stronach przy zagięciu i umieść na głowie w taki sposób, aby ta zagięta część znajdowała się po wewnętrznej stronie przy Twoim czole, na takiej wysokości, aby Ci nie przeszkadzała i żeby było Ci wygodnie.wiązanie bandany - krok 3.
4
Chwyć oba końce chusty i zaciągnij mocno do tyłu.wiązanie bandany - krok 4.
5
Teraz po prostu zawiąż z tyłu supeł. Nie zaciskaj go jednak zbyt mocno, aby nie ścisnąć głowy, ale upewnij się, że nie będzie on zbyt luźny, żeby nie zsuwał się z głowy i nie rozwiązał.
6
Chwyć teraz górną część bandany i wsuń ją pod zawiązany z tyłu głowy supeł. Upewnij się, że w miarę upływu czasu, nie wysunie się ona spod supła. Sprawdź czy supeł jest wystarczająco mocny.wiązanie bandany - krok 6.
7
Jeśli zostało Ci jeszcze trochę materiału z tyłu, to możesz zawiązać z niego dodatkowy supeł. Na końcu upewnij się jeszcze raz czy chusta nie uciska Ci głowy.
wiązanie bandany - krok 7.
Udostępnij na FB
  • Komentarze Tipy.pl (9)

Dzolo321 - 2012-07-31
Czesc , hmm myślicie ze będzie to pasowało do chłopaka w długich włosach , tak zwanych na bimbera ;p ??
karolka - 2012-03-27
a jak zwinąć by nosić na ręku?
glaaanyy ♥ - 2011-09-18
mmm... boskiee ♥ chociaż wolałabym takie coś jak opaska. tzn. zawiązać bandamkee jak opaskiee ♥ maam taaką sweet różowaa w pacyyffkii ♥ Love,Peace,Smile ♥
sara - 2011-08-02
Jestem dziewczyną zawiązała identycznie jak na obrazku , jest świetnie po prostu ale matka mi nie pozwala w tym chodzić pomocy !
bogenkagangst - 2011-06-19
ooo..nieźle :) pomogłaś mi thx;*
natall - 2011-04-12
noo. ;d proste, proste . ;p dzięki . ;]
Olo - 2010-08-11
Myślałem że to jakieś bardziej skomplikowane :)
gangsta - 2010-07-01
dzięki ziomek pomogłeś mi :D stawiam piwo
maniek - 2010-04-20
łe, to proste jest :D
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub