Jak wyprostować włosy bez prostownicy?

My ludzie jesteśmy obecnie tak ekscentryczni, że poświęcamy nasz czas nawet martwym komórkom naszego ciała. Ale czemu nie, jeżeli te komórki to nasze włosy? Zdrowe lśniące włosy są atutem urody, ale ostatnio modne są włosy proste, a prostownica bardzo je niszczy. Jeżeli więc chcesz mieć proste włosy bez użycia prostownicy, przeczytaj poniższe wskazówki.
Jak wyprostować włosy bez prostownicy?
Rzeczy, których potrzebujesz:
Szczotka do włosów, Suszarka, Ręcznik, Kosmetyki do prostowania włosów
1
Na początek należy użyć do wyprostowania włosów suszarki, zamiast prostownicy. Weź pasmo włosów, wyprostuj je szczotką przeciągając od nasady aż po końce i w tej pozycji susz suszarką. Ciepło suszarki działa podobnie jak prostownica. Jeżeli sama suszarka nie wystarczy, by wyprostować twoje loki, użyj kosmetyku ułatwiającego prostowanie, ale zanim się na jakiś zdecydujesz, sprawdź czy nie zniszczy on twoich pięknych włosów.
2
Innym sposobem na prostowanie włosów jest rozczesanie ich na prosto zaraz po wymyciu. Po wyszczotkowaniu owiń je ciasno ręcznikiem. Daj włosom wytchnienie, odczekaj kilka minut i powtórz rozczesywanie. Powtarzaj cały proces kilka razy, aż włosy podeschną.
3
Zamiast prostownicy, do prostowania włosów możesz użyć lokówki. Gdy używasz lokówki w tradycyjny sposób, czyli nawijasz na nią włosy, powstają loki, ale gdy inaczej użyjesz tego samego narzędzia uzyskasz efekt dokładnie odwrotny. Umieść pasmo swoich włosów w widełkach lokówki podobnie jak robisz to, gdy chcesz je pokręcić, ale zacznij od nasady włosów. Następnie przeciągnij lokówkę w dół, wzdłuż pasma włosów. Zależnie od tego, w którą stronę zwrócona jest lokówka, część twoich włosów może być nadal lekko pofalowana. Aby temu zaradzić, wystarczy przejechać to dopiero skręcone miejsce lokówką skierowaną w przeciwną stronę, niż za pierwszym razem. Ważne w tej technice jest to, aby nie trzymać włosów długo zamkniętych w widełkach. Gdy tylko zatrzaśniesz je na włosach, przeciągnij lokówkę w dół.
Udostępnij na FB
Wskazówki
  • Jeżeli zdecydujesz się na prostowanie włosów pamiętaj, by zawsze używać dobrych produktów chroniących ich strukturę.
  • Warto także używać kosmetyków ułatwiających prostowanie, dzięki temu inne techniki nie będą tak niebezpieczne dla włosów.
Przeczytaj teraz: Jak prostować włosy?
  • Komentarze Tipy.pl (7)

snowarskakarolina - 2017-04-01
musze sprónować tych sposobow
Klaudia - 2016-07-04
Trzymanie mokrych włosów kilka minut pod ręcznikiem nie jest dobrym sposobem ponieważ wtedy otwierają się łuski włosa spowodowane to jest tym ze woda z naszych włosów paruje i nie ma drogi ucieczki w takim wypadku lepiej jest dać włosom przeschnąć ,nałożyć rozcieńczoną sodę oczyszczoną z wodą ktorą obroni nasze włosy przed wysoką temperaturą i wyprostować normalnie prostownicą to by było już lepsze dla naszych włosów. ;)
Ktoś - 2016-06-24
To prawda, suszarka też może zniszczyć włosy, ale jeśli niektórzy szukają sposobów wyprostowania włosów bez prostownicy, bo jej po prostu nie mają (jak ja) to te rady są jak najbardziej przydatne.
Eva - 2016-05-12
Mam włosy półdługie. Gdy chcę mieć proste, po prostu przeczesuję palcami kosmyki włosów i suszę suszarką w której można regulować temperaturę. Nie wiem, czy to by się sprawdziło w przypadku dłuższych włosów.
Sophie - 2013-05-14
Są przecież specjalne kosmetyki (szampony itp.) które pozwalają na wyprostowanie włosów. Moim zdaniem to one są najlepsze bo nie niszczą włosów, a efekt jest przyzwoity...
fancy - 2011-01-17
No tak ale zamiast traktować włosy faktycznie samymi urządzeniami, które działają na wysokiej temperaturze można też pokusić się na jakiś zabieg u fryzjera, który pozwoli na dłuższy okres wyprostować włosy. Ja ostatnio czytałam na stronie berendowicz&kublin o keratynowym prostowaniu włosów - wydaje mi się, że jest to jedna z lepszych metod.
dorin - 2010-04-20
na jedno wychodzi.. i tak je spalisz goraca temperatura, niewazne czy bedzie to lokowka, suszarka, czy prostownica
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub