Jak otworzyć wino bez korkociągu? strona 2 z 2

6
Wkręć tak owinięty śrubokręt w korek. Pociągnij za rączkę śrubokrętu i wyciąg go razem z korkiem.
7

ŁYŻKA LUB WIDELEC

Możesz też dostać się do wina za pomocą łyżki lub widelca. Poproś kogoś, aby potrzymał i butelkę. Musi ona być unieruchomiona. Otwieraj wino w miejscu, gdzie nie ma dywanów i innych materiałów, które mogą się łatwo poplamić.

8
Ustaw łyżkę pionowo nad szyjką butelki, trzonkiem do dołu. Owiń ją ręcznikiem i pchaj mocno wpychając korek do środka. Druga osoba w tym czasie powinna trzymać mocno butelkę. Najlepiej postawić ją na ziemi i wtedy trzymać.
9

INNE MOŻLIWOŚCI

Znajdź jakiś przedmiot, na tyle solidny, długi i cienki,aby zmieścił się w szyjkę od butelki i sprawdził się w roli otwieracza. Może to być pilnik (ale nie pilniczek do paznokci, raczej pilniki do piłowania metalu, drewna czy tworzyw sztucznych), a nawet solidny marker.

10
Owiń szyjkę butelki ręcznikami papierowymi, lub starym ręcznikiem, takim, którego nie będzie Ci żal, gdy się poplami. Dostosuj się również do informacji zawartych w kroku pierwszym – unikaj otwierania wina w miejscach, w których znajduje się dywan, lub wykładzina.
11
Ustaw przedmiot, który wybrałeś pionowo nad szyjką butelki. Poproś kogoś, aby potrzymał Ci butelkę. Musi ona być unieruchomiona.
12
Za pomocą młotka wbijaj wybrany przedmiot w butelkę, aby wepchnął korek do środka. Bądź ostrożny, aby nie uderzyć drugiej osoby młotkiem w ręce, lub żeby nie rozbić butelki.
Udostępnij na FB
  • Komentarze Tipy.pl (11)

E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub