Jak wybrać miejsce na kuchenkę mikrofalową? strona 1 z 2

Szczerze? Urządzając swoje mieszkanie, miałam ogromny problem ze znalezieniem odpowiedniego miejsca na mikrofalówkę. To wcale nie jest takie oczywiste, łatwe, jak z pozoru wygląda.
Jak wybrać miejsce na kuchenkę mikrofalową?
1
Pierwsza, istotna kwestia to sprecyzowanie wielkości i funkcji, jakie ma pełnić kuchenka mikrofalowa.

Obecnie jest ich bardzo szeroka oferta na rynku. Różnią się miedzy sobą szerokością, wysokością oraz w szczególności głębokością. Jeśli kuchenka mikrofalowa ma idealnie pasować do szafek kuchni, głębokość wówczas ma naprawdę horrendalne znaczenie. Nie należy też zapominać o jej wysokości, gdyż później może okazać się, że istnieje konieczność przycinania szafek. Tak było w moim przypadku.
2
Łatwy dostęp do mikrofalówki to kolejny aspekt, który musimy wziąć pod uwagę. Możemy ją umieścić pod blatem, dzięki czemu górne szafki pozbawione zostaną jakichkolwiek urządzeń. W wielu domach kuchenki są także coraz częściej wbudowywane w szafki wraz z piekarnikiem. Osobiście jestem zwolenniczką tego pomysłu. Jeszcze w innych, spotykane są mikrofalówki podwieszane lub po prostu wolno stojące.
3
Jak widać jest wiele rozwiązań. Dlatego już na etapie planowania kuchni, zastanowić się warto, gdzie umieścić mikrofalówkę. Wówczas nie będziesz zaskoczona wymaganiami dotyczącymi wysokości, szerokości itp.
Udostępnij na FB
4
mikrofalówka do zabudowy
Poniżej mikrofalówka wbudowana w szafki, która jest umiejscowiona w bardzo funkcjonalnym miejscu. Wyciągając posiłki, możemy od razu je położyć na wyspie.
5
mikrofalówka wbudowana w szafki
Kolejne rozwiązanie, to także wbudowanie mikrofalówki w szafki kuchenne, ale tym razem koło lodówki.
6
kuchenka do zabudowy
Tym razem przedstawiam Wam zdjęcie, gdzie mikrofalówka jest wbudowana pomiędzy dolnymi i górnymi szafkami. Jest umiejscowiona na blacie i tuż naprzeciwko wyspy.
7
piekarnik i kuchenka w wyspie
Bardzo podoba mi się pomysł oddzielnie zabudowanego piekarnika i mikrofalówki. Stanowi bardzo ciekawe przedłużenie kuchni. Sprawia wrażenie kredensu.
8
piekarnik i mikrofalówka do zabudowy
A obok bardzo ciekawie wkomponowany piekarnik z mikrofalą. Stanowi schludne wykończenie kuchni, idealnie koresponduje z kuchenką i okapem.
9
mikrofalówka na blacie kuchni
To jest chyba najprostsze rozwiązanie. Po prostu umiejscowienie kuchenki mikrofalowej na blacie kuchni. Jeśli mamy duży blat, to jak najbardziej możemy sobie na nie pozwolić.
10
mikrofalówka pod blatem
Jeśli chcemy, aby górne szafki nie zostały wypełnione żadnymi urządzeniami, zdecydujmy się na umieszczenie kuchenki mikrofalowej zaraz pod blatem.
  • Komentarze Tipy.pl (4)

Chochoł - 2015-08-04
Mikrofalówka ? To takie zdrowe ? Jak smakuje jedzenie z mikrofali, a jak z garnka ?
skrzacik0007 - 2012-11-12
Czyba wszyscy maja nad lodówką :P
robert35 - 2011-02-25

Najlepiej nad lodówką:)

marwinworkshop - 2011-02-02
Wielu z nas nie wyobraża siobie życia bez mikrofali (jestem jedna z nich!). W brew pozorom w kazdej kuchni można ja fajnie wkomponować, nawet w takiej całkiem rustykalnej. Zapraszam do Pracowni Marwina na marwinworkshop.com.
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub