Jak usunąć konto na Facebooku? strona 2 z 2

5
Na maila otrzymasz informację o tym, że Twoje konto zostanie usunięte w ciągu czternastu dni. W tym czasie nie loguj się na Facebooka, gdyż będzie to oznaczało, że rezygnujesz z usunięcia konta. Nie klikaj również w ikonkę Facebooka na innych stronach, nie klikaj w "lubię to" i nie loguj się na innych stronach za pomocą swojego konta na Facebooku.
6
Odczekaj 14 dni. Po tym czasie wszystkie Twoje posty, zdjęcia, komentarze, itd. zostaną permanentnie usunięte z Facebooka.
7

METODA DRUGA – DŁUŻSZA

Zaloguj się na swoim koncie. Zjedź na dół głównej strony i kliknij w sekcję "Pomoc".

8
W okienku "szukaj" wpisz "usuń konto" i rozwiń listę najczęściej zadawanych pytań.
9
W Facebook FAQs (najczęściej zadawane pytania) wyszukaj zapytania "W jaki sposób mogę trwale usunąć swoje konto?"
10
Przeczytaj informację, która pojawi się pod tym zapytaniem. Facebook poinformuje Cię, że jeśli chcesz całkowicie usunąć konto wszelkie informacje, które wprowadziłeś czyli zdjęcia, posty, komentarze i linki zostaną na zawsze utracone. Wielu użytkowników korzysta też z funkcji tymczasowego usunięcia konta. W takim przypadku wszystkie informacje zawarte na koncie zostają przechowane. Po ponownej aktywacji konta wyglądać ono będzie tak jak w chwili dezaktywacji.
11

Kliknij w http://www.facebook.com/help/contact.php?show_form=delete_account. Ponownie jak w metodzie pierwszej pojawi się komunikat "Jeśli uważasz, że nie będziesz więcej korzystał z Facebooka i chcesz usunąć swoje konto, możemy się tym zająć. Pamiętaj jednak, że nie będziesz mógł reaktywować tego konta ani odzyskać jakiejkolwiek zawartości, którą tam dodałeś. Jeśli chcesz nadal skasować konto, kliknij „Wyślij”."

12
Kliknij 'Wyślij'. Wpisz hasło i kod z obrazka. Nie loguj się na Facebooku przez kolejne 14 dni (patrz krok piąty).
Udostępnij na FB
  • Komentarze Tipy.pl (41)

E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub