Jak napisać wiadomość na facebooku?

Facebook jest doskonałym sposobem na utrzymywanie kontaktu ze znajomymi, kolegami z pracy czy rodziną. Czasami jednak nie chcesz, aby cały świat widział co masz do powiedzenia, albo czym chcesz się podzielić. Tak więc zamiast pisania na swojej tablicy lub tablicy znajomych, możesz wysłać im wiadomość prywatną, podobną do e-maila, aby zatrzymać swoje konwersacje poufne.

Jak napisać wiadomość na facebooku?
1

Otwórz stronę www.facebook.pl. Zaloguj się za pomocą swojego hasła i loginu.

2
Wybierz znajomego do którego chcesz napisać prywatną wiadomość. Kliknij, aby otworzyć jego profil.
3

W prawym górnym rogu znajdziesz przycisk „wyślij wiadomość”. Zostaniesz przekierowany do strony prywatnych wiadomości.

Wysyłanie wiadomości na Facebooku
4
Wpisz tytuł w polu tematu. Wpisz wiadomość w dużym okienku poniżej okienka tematu.
5

Naciśnij „wyślij” kiedy skończyłeś pisać wiadomość. Teraz Twoja wiadomość została wysłana do znajomego którego wybrałeś. Nikt inny nie jest w stanie zobaczyć wiadomości którą wysłałeś.

Udostępnij na FB
  • Komentarze Tipy.pl (2)

Michał - 2013-10-13
Nieprecyzyjne opisanie sposobu pisania wiadomości do osób niebędących moimi znajomymi. W ogóle nie ma tych przycisków w prawym górnym rogu o którym piszecie. Weście przykład z NK, tam jest to bardzo przejrzyste i nie wymagające objaśnienia.
zen - 2012-12-07
do luftu, nie mozna tego zastosowac do wysylania wiadomosci osobie, ktora jeszcze nie jest naszym znajomym
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub