Jaki makijaż pasuje do brązowych oczu?

Ciemne oczy, czyli brązowe, piwne lub czarne - omawiany kolor posiada znaczna większość naszego globu. To nie oznacza jednak, że nie są to oczy oryginalne, czy wyjątkowe. Każdy ma bowiem inny odcień. Istnieją miodowe, orzechowe, różne rodzaje brązowych, a nawet czarne jak heban. Takie oczy - głębokie i przenikliwe, potrafią podbić niejedno serce. W czasach czarno-białej kinematografii preferowano aktorów i aktorki z jak najciemniejszymi tęczówkami. Jasnoocy mieli dużo mniejsze szanse, gdyż ciemna barwa tęczówki znakomicie kontrastowała z bielą skóry. Z całą pewnością to oczy, którym wiele pasuje i które łatwo można podkreślić.
Jaki makijaż pasuje do brązowych oczu?
1
Aby podkreślić Twoje oczy wystarczy czarna kredka lub eyeliner. Tak, właściwie tylko to. Możesz tworzyć z nimi różne cuda. Jeżeli posiadasz ciemną urodę, będzie Ci pasować nawet oko obramowane wyłącznie czarną kredką. Wyodrębni je to i wyeksponuje.
Ponadto możesz też robić czarne kreski eyelinerem na górnej powiece.
Pasować Ci też będzie smokey eye, choć w tym wypadku efekt jest lepszy w przypadku jasnych tęczówek.
Mimo to szare cienie też z pewnością do Ciebie pasują.
Pamiętaj jednak, aby nie przesadzić! Nie pokrywaj całej górnej powieki grubymi kreskami zrobionymi eyelinerem, czy kredką. Może to wyglądać dość groteskowo.
2
Oczywiście pasują Ci również kolorowe cienie. Dobrze Ci w mocnym różowym. Jeżeli jesteś blada i masz zimną urodę, to również w jasnym.
Ponadto pasują Ci wszelkie ciepłe odcienie jak: brzoskwiniowy, czy złoty.
Znakomicie też będziesz wyglądać w białym lub kremowym. Rozjaśni on i tym samym powiększy oko - możesz go stosować pod czarne kreski. Stworzy to znakomity kontrast.
Dodatkowo pasują Ci również zimne barwy, jak niebieski i zielony. Jeżeli chodzi o fiolet, to powinnaś uważać, żeby nie wyglądać w nim za smutno.
Ponadto pasują Ci wszelakie odcienie brązu - zaczynając od beżu, poprzez orzech, miodowe odcienie, czekoladę, aż po ciemny, zimny brąz.
3
Podkreślone oczy warto skontrastować z odpowiednią szminką. Jeżeli jesteś ciemna i lubisz obramowywać oczy kredką, wybierz jasny kolor dla ust. Podkreśli to jeszcze bardziej i powiększy twoje ciemne, wyodrębnione dzięki czarnym kreskom oczy.
Pasować Ci będą również różowe błyszczyki.
Doskonale będziesz wyglądać w szmince koloru koralowego ;)
Ponadto wszelkie barwy typu nude, czy brzoskwinia.
Do tego rzecz jasna ciemne barwy jak bordo, czy czerwień. Pamiętaj jednak, że jeżeli ich używasz, lepiej podkreślić oczy delikatniej.
Udostępnij na FB
  • Komentarze Tipy.pl (0)

E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub