Jakie kolory pasują do brunetek?

Brunetki od zawsze kojarzą się z temperamentem i dynamicznością. Większość mężczyzn z pewnością uwielbia ten odcień. I w istocie, panie o ciemnym kolorze włosów z pewnością mogą być z niego dumne. Dzięki niemu mogą tworzyć piękne kontrasty, zarówno w makijażu jak i w ubiorze. W XIX w. to brunetka, nie blondynka, była ideałem kobiecej urody. Od tego czasu może już nie doszła do takiej świetności, ale z pewnością jej chwała nie wygasła. Brunetki były doceniane w każdym czasie, aż po dziś. Jeżeli masz ciemne włosy, to ciesz się z tego i zapoznaj się z tajnikami jakie barwy ciuchów pasują do Ciebie najbardziej.
Jakie kolory pasują do brunetek?
1
Brunetce łatwo dobrać kolor ubrań. Jest jej bowiem dobrze w całej palecie barw od czarnego do białego. Oczywiście istnieją od tego wyjątki, ale generalnie brunetka może spokojnie założyć ciemne, poważne barwy jak: czerń, szarości (zarówno jasne jak i ciemne) oraz brązy. Dobrze jej również w bieli, kremowym, waniliowym i beżowym.
Może też swobodnie łączyć te kolory. Będzie to stanowiło cudowną kompozycję z jej ciemnymi włosami.
2
Ponadto brunetce dobrze jest też w radosnych odcieniach tęczy. Mamy tu na myśli czerwień, w której nikt nie wygląda tak oszałamiająco jak brunetka. Stanowi ona bowiem doskonały kontrast do odcienia włosów.
Pasować będą również odcienie zielonego, zarówno te jasne i wesołe, jak i trawiaste. Unikać jednak należy oliwki.
Brunetka będzie również świetnie wyglądała w niebieskim. Musi być to jednak mocny, a nie pastelowy odcień. Może to być chabrowy, granatowy, morski, turkus, czy po prostu zwykły klasyczny niebieski.
Dobrze jej również w fiolecie, powinna jednak uważać, żeby nie wyglądać w nim zbyt smutno.
Z odcieni różu powinna zdecydowanie wybrać te mocne lub wręcz wściekły róż.
Ponadto pasują jej odcienie pomarańczu - zarówno jaskrawego, jak i ceglanego. Do tego oczywiście koralowy.
Dobrze wygląda też w każdym odcieniu żółtego - nawet w musztardowym, dla wielu niekorzystnym.
3
Powinna się wystrzegać pastelowych barw. Może wyglądać w nich dość dziwnie. Tak więc wszelkie odcienie cukierkowego różu, czy lila różu, a także błękitu i delikatnej zieleni odpadają.
Jedynymi pastelami, na które może sobie pozwolić są te od pomarańczu, czyli jasny koral i różu - kanarkowy lub waniliowy.
Udostępnij na FB
Ostrzeżenia
  • "Brunetka", to jedynie hasło, pod którym kryją się zarówno dziewczyny o jasnobrązowych włosach, jak i te o hebanowym odcieniu. Stąd pamiętaj, że poradę możesz traktować jako wskazówkę. Co Ci pasuję musisz ocenić sama.
Przeczytaj teraz: Fryzura bob
  • Komentarze Tipy.pl (4)

ja - 2015-05-26
Jest tyle odcieni wszystkich wymienionych wyżej kolorów, że każda z nas może wybrać kolor w którym czujemy się dobrze.
Patrycja - 2012-08-01
do Anonim: ja jestem brunetką i szczerze mówiąc w brązach wyglądam bardzo dobrze. Uwielbiam ten kolor! W kremowym, waniliowym i beżowym wyglądam kiepsko, jednak mam koleżankę też brunetkę która w beżach wygląda oszałamiająco. Co do pomarańczu - wyglądam strasznie ale za to w żółtym super! Wszystko zależy zatem nie od koloru włosów a od koloru skóry.
Aniom - 2012-08-01
Kto to pisał?!
Brunetki powinny raczej unikać brązów, chyba, że brąz przechodzący w czerń. Unikać kremowego, waniliowego i beżowego, bo ich uroda stanie się nudna i rozmyta. Te kolory są dla typu lato, nie dla brunetek.
Pomarańczu unikać, on dla rudych jest. W żółtym nie wygląda dobrze, wygląda tragicznie! Musztardowy też jest dla rudych, dla brunetek tylko cytryna!
Miłek .. - 2012-01-31
Jestem debilem ..
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub